[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Zqah9cTo_Xg[/youtube]
Ser una estrella del panorama musical català. El somni de tot adolescent del país. Tant, que el concurs Teen Star ja ha rebut més de 200 versions musicals de nois i noies que aspiren a ser la jove promesa musical de Catalunya i convertir-se en tota una personalitat pública.
El concurs, promogut pel diari Adolescents.cat i la discogràfica Música Global, va enfocat a joves de com a màxim 18 anys, i té per objectiu promocionar noves promeses de la música catalana. Quan encara falten quatre dies perquè finalitzi el termini de presentacions, el 20 d'octubre, els propis organitzadors estan sorpresos de l'àmplia resposta rebuda.
Adolescents.cat i Música Global escolliran 100 covers d'entre totes les propostes rebudes i, a partir del 22 d'octubre, s'obrirà un període de votacions a través de les mateixes webs. El guanyador o guanyadora signarà un contracte amb Música Global que li permetrà gravar dos singles en un estudi professional o enregistrar un videoclip, entre d'altres accions promocionals.
Els joves interessats en participar-hi poden presentar les covers a Adolescents.cat mitjançant un formulari on hi podran penjar el link de YouTube on interpreten el seu tema musical versionat.
Més de 200 aspirants a ser el «Justin Bieber català»
Un concurs musical d'Adolescents.cat els permet convertir-se en una estrella de la música
ARA A PORTADA
Publicat el 16 d’octubre de 2012 a les 12:15
Et pot interessar
-
Cultura
La investigació sobre Aliança Catalana de Nació, reconeguda al Premi Planes de periodisme
-
Cultura
«Els bons actors de comèdia són bons actors de drama»
-
Cultura
Tenir piulots i altres expressions del fred en català
-
Cultura
La crisi de l’habitatge, al teatre: «Barcelona lluita entre els poderosos i els veïns»
-
Cultura
Julio Iglesias, el declivi d'un mite conservador en la batalla cultural
-
Cultura
Julio Iglesias, acusat d'agredir sexualment dues extreballadores de les seves mansions
