Dol al món de la música pel compositor japonès Ryuichi Sakamoto, del qual aques diumenge se n'ha conegut la mort als 71 anys. Sakamtoto serà recordat especialment a Catalunya per ser l'autor de la música de la cerimònia d'obertura dels Jocs Olímpics de Barcelona de l'any 1992.
[noticiadiari]2/237200[/noticiadiari]
Nascut el 1952 a Nakano, a Tòquio, era conegut per haver posat música a diverses produccions cinematogràfiques com El petit buda, El renascut i The Sheltering Sky. El 1986 va guanyar un premi Oscar per la banda sonora de L'últim emperador. Segons ha informat el seu equip, la defunció va ser el passat dimarts, 28 de març, i el funeral s'ha fet en privat per a la família.
[plantillavirals]
Mor l'autor de la música de la cerimònia d'obertura de Barcelona 92
Cultura
Ryuichi Sakamoto, que ha perdut la vida als 71 anys, va ser reconegut amb un premi Oscar per la banda sonora de "L'últim emperador"
- Ryuichi Sakamoto, autor de la música d'obertura dels Jocs Olímpics de Barcelona -
- Europa Press / agències
ARA A PORTADA
-
-
Política Turull celebra que el Suprem hagi quedat «desautoritzat» amb l'aval del TC a l'amnistia Oriol March
-
Societat Tres ferits en esfondrar-se el fals sostre de l'estació de Rodalies de Fabra i Puig a Barcelona Pau Espí Solé
-
Societat La Sagrada Família es fa un embolic amb el futur dels edificis afectats per l'escalinata de la Glòria David Cobo
-
Societat Collboni tira endavant amb Junts i ERC la pujada (progressiva) de la taxa turística als creueristes de pas David Cobo
Publicat el
02 d’abril de 2023 a
les 14:55
Et pot interessar
-
Cultura
Les paraules i la música de Pau Casals ressonen al Congrés en el Dia Internacional de la Pau
-
Cultura
Joan Fuster, circumscriure la catalanitat
-
Cultura
«Intel·ligències», la resposta del teatre de les idees a la IA
-
Cultura
El «boom» de lectors arriba a Barcelona: arrenca la Setmana del Llibre en Català
-
Cultura
Mor Marcos Ordóñez, escriptor, periodista i crític teatral, als 69 anys
-
Cultura
«Sembla que només les drag-queens performin, i totes ho fem»
