Dol al món de la música pel compositor japonès Ryuichi Sakamoto, del qual aques diumenge se n'ha conegut la mort als 71 anys. Sakamtoto serà recordat especialment a Catalunya per ser l'autor de la música de la cerimònia d'obertura dels Jocs Olímpics de Barcelona de l'any 1992.
[noticiadiari]2/237200[/noticiadiari]
Nascut el 1952 a Nakano, a Tòquio, era conegut per haver posat música a diverses produccions cinematogràfiques com El petit buda, El renascut i The Sheltering Sky. El 1986 va guanyar un premi Oscar per la banda sonora de L'últim emperador. Segons ha informat el seu equip, la defunció va ser el passat dimarts, 28 de març, i el funeral s'ha fet en privat per a la família.
[plantillavirals]
Mor l'autor de la música de la cerimònia d'obertura de Barcelona 92
Ryuichi Sakamoto, que ha perdut la vida als 71 anys, va ser reconegut amb un premi Oscar per la banda sonora de "L'últim emperador"

- Ryuichi Sakamoto, autor de la música d'obertura dels Jocs Olímpics de Barcelona -
- Europa Press / agències
Ara a portada
Publicat el 02 d’abril de 2023 a les 14:55