Dol al món de la música pel compositor japonès Ryuichi Sakamoto, del qual aques diumenge se n'ha conegut la mort als 71 anys. Sakamtoto serà recordat especialment a Catalunya per ser l'autor de la música de la cerimònia d'obertura dels Jocs Olímpics de Barcelona de l'any 1992.
[noticiadiari]2/237200[/noticiadiari]
Nascut el 1952 a Nakano, a Tòquio, era conegut per haver posat música a diverses produccions cinematogràfiques com El petit buda, El renascut i The Sheltering Sky. El 1986 va guanyar un premi Oscar per la banda sonora de L'últim emperador. Segons ha informat el seu equip, la defunció va ser el passat dimarts, 28 de març, i el funeral s'ha fet en privat per a la família.
[plantillavirals]
Mor l'autor de la música de la cerimònia d'obertura de Barcelona 92
Ryuichi Sakamoto, que ha perdut la vida als 71 anys, va ser reconegut amb un premi Oscar per la banda sonora de "L'últim emperador"

- Ryuichi Sakamoto, autor de la música d'obertura dels Jocs Olímpics de Barcelona -
- Europa Press / agències
ARA A PORTADA
-
Conferència de presidents a Barcelona | Sánchez avisa els barons del PP que no pensa avançar eleccions Sara Escalera | Bernat Surroca
-
Illa tanca files amb Sánchez i demana un debat «rigorós» i sense «soroll» sobre el finançament Bernat Surroca / Sara Escalera
-
Sánchez i Illa doblen l'aposta pel català per deixar en evidència el PP Sara Escalera / Bernat Surroca
-
Ayuso marxa de la conferència de presidents mentre s'hi parla en català i basc Sara Escalera / Bernat Surroca
-
Publicat el 02 d’abril de 2023 a les 14:55
Et pot interessar
-
Cultura La Nit Irla premia la tasca per la pau i pel català davant la «banalitat del mal»
-
Cultura «Una pèrdua irreparable»: clam dels exconsellers de Cultura contra el trasllat de les obres de Sixena
-
Cultura Aquesta és la millor cançó en català del 2024, segons els premis de l'Acadèmia de la Música
-
Cultura La cantant Jessie J anuncia que té càncer de mama en fase inicial
-
Cultura Els secrets culinaris dels caputxins surten a la llum
-
Cultura «El País» canvia de director: Pepa Bueno, víctima de la guerra interna a Prisa