Dol en el món del periodisme i les locucions olímpiques de primera categoria. El locutor i periodista Manolo Romero Canela ha mort als 81 anys a Segòvia després d'una llarga lluita contra el càncer. La tràgica notícia l'ha revelada l'Acadèmia de Televisió espanyola. La institució ha volgut elogiar la figura de Romero com "un dels líders en l'organització i la producció televisiva dels grans esdeveniments esportius d'índole internacional".
Manolo Romero va ser el primer europeu a entrar a The Sports Broadcasting Hall of Fame (Saló de la fama) de l'Olimpisme. La seva trajectòria professional abasta més de 50 anys i ha participat directament en la cobertura televisiva de cadascun dels Jocs Olímpics des dels de Mèxic l'any 1968, i en diversos campionats del món de diversos esports.
Recentment, la periodista Paloma del Río, coneguda per les seves narracions esportives, li va dedicar un article a la publicació de l'Acadèmia de Televisió amb motiu de la seva entrada al Hall of Fame de l'Olimpisme.
"Tots aquells que portem l'olimpisme a l'ADN reconeixem la seva feina, la seva tasca, la seva dedicació, tot el que n'hem après i amb ell i li agraïm que hagi posat Madrid i Espanya al centre de la cobertura olímpica televisiva. El seu llegat continua i és visible cada cicle olímpic, d'hivern o d'estiu", assenyalava.
Mor Manolo Romero, el mític locutor espanyol de Jocs Olímpics
Va ser el primer europeu a entrar a The Sports Broadcasting Hall of Fame (Saló de la fama) de l'Olimpisme
- Manolo Romero, en imatge d'arxiu -
- Europa Press
ARA A PORTADA
-
Sánchez proposa la progressista Teresa Peramato com a nova fiscal general de l’Estat Marc Orts i Cussó
-
Jordi Pujol serà jutjat a l'Audiència Nacional en contra del criteri de tots els metges Bernat Surroca Albet
-
-
-
Jordi Pujol, el llegat (III): ambició familiar a l'ombra del pare Ferran Casas i Manresa | Oriol March
Publicat el 25 de desembre de 2022 a les 16:28
Et pot interessar
-
Cultura
El castellà copa un terç de les traduccions d'obres en català
-
Cultura
Radiografia del sector editorial: una de cada tres de l'Estat són catalanes
-
Cultura
«El que preserva la humanitat és la gent que salva els altres»
-
Cultura
El futur Museu Carmen Thyssen Barcelona pren forma amb la seva primera intervenció artística
-
Cultura
La Comissió de la Dignitat presenta un requeriment a la Generalitat per «deixadesa» d’obligacions en els plets de Sixena
-
Cultura
Joan Dausà estrenarà el nou disc «Immortals» la primavera del 2026
