La fi dels comptes compartits no li surt gratis a Netflix. La plataforma ha perdut un milió d'usuaris a l'Estat en el primer trimestre de l’any, segons l’últim estudi Entertainment on Demand de Kantar Worldpanel. És una resposta de l’audiència de Netflix a la polèmica que va provocar els canvis del passat mes de febrer.
[noticiadiari]2/252962[/noticiadiari]
Una altra xifra de l’estudi indica que el 4% de llars espanyoles va contractar un nou servei de vídeo a la carta amb subscripció en els darrers tres mesos amb Amazon Prime Video representant el 34% de totes les noves subscripcions. A més, les previsions de cara al segon trimestre de l'any van en la mateixa línia: el 10% dels usuaris que s'han mantingut a Netflix preveuen donar-se de baixa.
"Perdre alguns usuaris era d'esperar, però fer-ho amb més d'un milió de subscriptors en poc més d'un mes té conseqüències importants i influirà amb la decisió de mantenir la mesura", apunten des de Kantar. A la competència d'Amazon, Netflix ha de sumar l'aparició de SkyShowtime, que representa el 32,6% de les noves subscripcions a les plataformes des de principi d'any.
[plantillavirals]
Netflix perd un milió d'usuaris a l'Estat des de la fi dels comptes compartits
La creixent competència d'Amazon Prime Video i l'aparició de SkyShowtime també influeixen en el canvi de tendència dels subscriptors

- -
- Víctor Arias
ARA A PORTADA
Publicat el 26 d’abril de 2023 a les 16:45
Et pot interessar
-
Cultura «En llengua, Barcelona pot acabar com Perpinyà»
-
Cultura Petició de declaració d'espoli: un nou recurs per frenar el trasllat de les pintures de Sixena
-
Cultura Pesillà de la Ribera s'omple per batre el rècord de la sardana més multitudinària de la història
-
Cultura Descobertes unes pintures amagades durant 27 anys a la capella Gitana de la presó de la Model
-
Cultura La premsa valencianista (1837-1977)
-
Cultura L'Aragó retira els tècnics del MNAC mentre insisteix en la documentació de les obres de Sixena