Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 28 de febrer i 1 de març

Una selecció de plans lúdics i culturals, per a totes les edats i els gustos, a tots els racons del país

Publicat el 27 de febrer de 2026 a les 15:27

Ja som al cap de setmana i aquesta vegada acomapanyats amb bon temps per gaudir de les activitats i esdeveniments del país tant d'interior com a l'aire lliure. Com cada setamna, us portem el nostre recull de plans lúdics i culturals. Amb propostes per a tots els gustos i els públics en un cap de setmana marcat pel cine i l'inici del mes de març.

Plans a Barcelona

La ciutat es vesteix de gal·la aquest cap de setmana per acollir els Goya, que tindran lloc el 28 de febrer a l'Auditori del Fòrum. Tot i que els premis es podran veure a la televisió, també s'han organitzat una àmplia programació d’activitats, moltes d’elles gratuïtes, com la mostra a l'aire lliure d'imatges icòniques dels premis a l'aire lliure que es pot visitar al parc de les Glòries; o la visita a les grans figures dels premis Goya que s'han instal·lat per tota la ciutat.

A més, pels amants de l'art, com cada primer diumenge del mes, molts dels museus de la ciutat obrin les portes i es poden visitar gratuïtament, encara que en alguns s'ha de fer reserva prèvia. 

Plans amb criatures

Plans a Osona i el Lluçanès

Plans a Manresa

Plans a Solsona

Plans a Lleida

Aaa

Plans al Camp de Tarragona

Plans a les Terres de l'Ebre