[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=8xrQEtRXoNw[/youtube]
El periodista Frederic Ferri ha estat l'encarregat de donar la notícia del tancament fulminant de Canal 9 i la resta de canals de televisió i ràdio de Radiotelevisió Valenciana. Ho ha fet a les 19.42 hores durant l'informatiu 'Nou/24'. Ferri ha inciat la informació assegurant que anava a "donar la pitjor notícia que mai haguera volgut donar-los".
Així mateix, l'informatiu de les nou del vespre de Canal 9 ha començat amb la lectura d'un comunicat dels treballadors en contra del tancament.
RTVV informa del propi tancament
El periodista Frederic Ferri comença la informació assenyalant que va a donar "la pitjor notícia que mai haguera volgut donar-los"
ARA A PORTADA
-
ERC activa el rellotge perquè el PSOE avali la delegació de l'IRPF a la Generalitat Lluís Girona Boffi
-
Illa i Pradales fan pinya perquè l'oficialitat del català i el basc a Europa «sigui una realitat» Redacció
-
Què està passant al PP català? Decapitació a Tarragona i malestar al territori Pep Martí i Vallverdú
-
-
Publicat el 05 de novembre de 2013 a les 20:23
Et pot interessar
-
Cultura Pas endavant amb el català d'un gran fabricant de productes musicals
-
Cultura Els tècnics de l'Aragó denuncien que les pintures de Sixena dipositades al MNAC tenen «humitats»
-
Cultura La Setmana del Llibre en Català 2025: horaris, programació i expositors
-
Cultura Els cinc imprescindibles de les Festes de la Mercè 2025
-
Cultura El piromusical de la Mercè inclourà l'estrena d'una cançó en català dels Estopa i The Tyets
-
Cultura The Kooks actuarà a Barcelona el pròxim 3 de març