Moviments importants a TV3 de cara a la propera temporada. Segons ha pogut saber NacióDigital, hi haurà un intercanvi de franges entre el Planta Baixa i el Tot es mou. D'aquesta manera, el programa de matins passaria a la tarda i viceversa. Fonts coneixedores de les negociacions consultades per aquest diari apunten que els canvis no estan tancats i que dependrà de qüestions econòmiques.
El moviment a la graella es produeix amb Sígfrid Gras com a director en funcions de la cadena, després de la destitució de Vicent Sanchis. Els canvis també vindran acompanyats de relleus de presentadors. Ricard Ustrell deixarà de ser la cara visible del programa. Un dels noms que sona amb més força per substituir-lo, ara a les tardes, és el d'Agnès Marquès. La periodista, actualment a RAC1, acaba l'excedència de la televisió.
[noticiadiari]2/233988[/noticiadiari]
El canvi també comportarà el retorn d'Helena García Melero a la franja matinal. En l'espai anterior, Els Matins, també hi haurà un nou presentador -o presentadora-, ja que Lídia Heredia apunta a un nou destí després de més de vuit anys. En tot cas, el format no perilla.
Aquesta temporada, el Planta Baixa s'emet des de les 11 del matí fins a les 14 hores i connecta Els Matins amb el Telenotícies comarques. El magazín de tarda Tot es mou ocupa la franja de 16.40 a 20.15 hores, aproximadament, entre la novel·la Com si fos ahir i l'humor de l'Està Passant. El programa de Ricard Ustrell, de la seva productora La Manchester, està completant la seva tercera temporada en antena, mentre que el Tot es mou es va posar en marxa el febrer del 2018.
TV3 intercanviarà les franges del «Planta Baixa» i el «Tot es mou»
La cadena pública prepara moviments importants per a la propera temporada
- Ricard Ustrell i Helena García Melero | ND -
- | ND
ARA A PORTADA
-
Trump ajorna l'Apocalipsi enmig del descrèdit (també sobre la seva salut): les claus de la treva amb l'Iran Pep Martí i Vallverdú
-
Els Estats Units anuncien un alto el foc de dues setmanes a l'Iran a canvi de la reobertura d'Ormuz Marc Orts i Cussó
-
Les borses es disparen i el preu del petroli cau per l'alto el foc de Trump i l'Iran Marc Orts i Cussó
-
-
Puigdemont i Turull faran una proposta per triar el candidat de Junts a Barcelona abans de l'estiu Oriol March
Publicat el
26 de maig de 2022 a
les 13:44
Actualitzat el
26 de maig de 2022 a les
14:34
Et pot interessar
-
Cultura
«Sant Jordi ens fa millors»: el lema d'una Diada que recupera la xocolatada al Pati dels Tarongers
-
Cultura
De Salses a Guardamar: «No hem de tenir por de parlar en català»
-
Cultura
Illa beneeix els premis literaris d'Aena
-
Cultura El Guernica no es mou: Urtasun tanca la porta a un trasllat temporal a Euskadi
-
Cultura
«El 'Com si fos ahir' és l'hora del pati quan surto de la política»
-
Cultura
«L'Església s'ha alineat amb els interessos de l'Aragó per les obres de Sixena»
