Els Mossos d'Esquadra han detingut a Palamós (el Baix Empordà) dues dones de nacionalitat romanesa per robar a un home un rellotge d'alta gamma valorat en 4.000 euros. Per distreure'l, les lladres van fer-li tocament i oferir-li serveis sexuals, segons ha informat la policia en un comunicat.
Agents de paisà realitzaven tasques de seguretat ciutadana a la localitat quan van veure dues dones "en actitud sospitosa que pujaven precipitadament a un cotxe ocupat per dos homes". Quan el vehicle es va detenir, els policies es van acostar per identificar els ocupants i una de les dones va baixar i va fugir en direcció contrària als agents.
Els Mossos van constatar que els quatre ocupants del cotxe estaven relacionats amb l'intent de furt i els van detenir per un presumpte delicte de robatori en grau de temptativa.
Dues detingudes a Palamós per fer tocaments sexuals a un home per robar-li el rellotge
L'article està valorat en 4.000 euros
ARA A PORTADA
Publicat el 07 d’abril de 2016 a les 13:14
Et pot interessar
-
Societat Una «Kiss Cam» descobreix la infidelitat d'un reconegut empresari en un concert de Coldplay
-
Societat La població menor de 16 anys cau per sota del 15% a Catalunya
-
Societat Àngel Llàcer obre l’Orgull barceloní: «Ser diferent no és un perill, és una riquesa»
-
Societat L'actriu argentina Ana Carolina anima a parlar català sense vergonya a les xarxes
-
Societat El temps d'aquest divendres 18 de juliol: la calor no s'atura
-
Societat Els Mossos detenen a 17 persones que es dedicaven a la revenda de mòbils robats a Barcelona