La prima de risc per invertir en deute espanyol a deu anys ha caigut des dels 250 punts bàsics fins els 237 punts bàsics, però a l'inici de la jornada d'avui ha arribat als 250 punts bàsics. Malgrat això, la rendibilitat dels bons a deu anys s'ha col·locat en el 5%, per les tensions irlandeses.
La jornada d'avui per al deute espanyol en els mercats internacionals ha estat un teva meva amb dedicatòria marcada per pujades i baixades i per la desconfiança cap a la deute espanyol que a mesura que les hores passaven s'ha anat calmant.
La davallada es contraposa de forma alarmant amb la rendibilitat del bons alemanys a 10 anys, que escala fins al 2,64% després que el Tresor alemany hagi posat avui un total de 4.764.000 d'euros en deute a 10 anys, per sota dels 6.000 milions esperats.
Jornada d'infart dels bons espanyols a deu anys
Han arribat al 5% per les tensions irlandeses
ARA A PORTADA
Publicat el
24 de novembre de 2010 a
les 21:17
Et pot interessar
-
Economia
L'Ibex-35 supera per primer cop a la història els 19.000 punts impulsat per l'acord de pau entre els EUA i l'Iran
-
Economia
La Cambra defensa el turisme com a motor econòmic i insta a reforçar les rutes intercontinentals
-
Economia
La «revolució verda» de Ponent
-
Economia
Nova convocatòria d'ajuts per adaptar els habitatges dels majors de 65 anys: terminis i requisits
-
Economia
«No tenim un problema de democràcia, sinó de demografia»: la mirada de Matteo Renzi sobre Europa
-
Economia
Foment veu «impossible» tenir salaris alts si no millora la productivitat: «Cal un entorn favorable»
