Ona Capital, la societat de capital risc formada pel grup Bon Preu i Fundició Dúctil Benito (al 50% cadascun), ha inaugurat la seva quarta instal•lació solar fotovoltaica a Torelló. La planta té 1.800 metres quadrats i està ubicada a la coberta d’una nau industrial. Ha suposat una inversió de gairebé 0,5 milions d’euros i ha estat realitzada per una altra de les societats participades d’Ona Capital, Sud Energies Renovables.
Amb aquesta nova inversió, la societat ja forma part de set societats i ha invertit més de 3,3 milions d’euros en els darrers tres anys, incloent tant la seva aportació directa com el finançament bancari.
- Més informació, des d’Expansión.com
Ona Capital obre una planta solar fototovoltaica
Economia
En una nau industrial de Torelló. La societat de capital risc, formada per Bon Preu i Dúctil Benito, ja ha invertit 3,3 milions d’euros en els darrers tres anys.
ARA A PORTADA
Publicat el
14 de novembre de 2009 a
les 19:51
Et pot interessar
-
Economia
Un emblema de la gastronomia catalana, l'aliment que més s'ha encarit el 2026: un increment del 33%
-
Economia
Madrid ja frega el 20% del PIB espanyol i s'allunya de Catalunya, que s'estanca tot i el creixement demogràfic
-
Economia
Aquest és el supermercat més car de Catalunya: 643 euros al mes per omplir la cistella
-
Economia
Els constructors denuncien la «politització» del cas Maricarmen i exigeixen tombar els decrets
-
Economia
L’aposta per una IA responsable i la revolució dels videojocs, protagonistes de la setena edició del BNEW
-
Economia
Aquest és el supermercat més barat, segons un nou estudi de l'OCU
