Ona Capital, la societat de capital risc formada pel grup Bon Preu i Fundició Dúctil Benito (al 50% cadascun), ha inaugurat la seva quarta instal•lació solar fotovoltaica a Torelló. La planta té 1.800 metres quadrats i està ubicada a la coberta d’una nau industrial. Ha suposat una inversió de gairebé 0,5 milions d’euros i ha estat realitzada per una altra de les societats participades d’Ona Capital, Sud Energies Renovables.
Amb aquesta nova inversió, la societat ja forma part de set societats i ha invertit més de 3,3 milions d’euros en els darrers tres anys, incloent tant la seva aportació directa com el finançament bancari.
- Més informació, des d’Expansión.com
Ona Capital obre una planta solar fototovoltaica
En una nau industrial de Torelló. La societat de capital risc, formada per Bon Preu i Dúctil Benito, ja ha invertit 3,3 milions d’euros en els darrers tres anys.
ARA A PORTADA
-
-
El Govern demana que el Papa inclogui el català en la benedicció de la torre de la Sagrada Família Lluís Girona Boffi
-
Pressió de Junts a Illa i de Junqueras a Omella per aconseguir més català del Papa Oriol March | Lluís Girona Boffi
-
Catalunya i Canàries pagaran 5 milions d'euros per la visita del Papa i Madrid només cedirà espais Redacció
-
Publicat el
14 de novembre de 2009 a
les 19:51
Et pot interessar
-
Economia
Milers de llocs de treball i 175 milions d'euros al PIB: l'impacte de la F1 a Catalunya
-
Economia
Codi lliure i verificació constant: així s'ha gestat la consulta per avalar (o no) l'acord amb Educació
-
Economia
Catalunya torna a batre el rècord d'ocupació i registra l'atur més baix en 18 anys
-
Economia
El Govern mobilitzarà 3.300 milions d'euros en sis anys per accelerar les «infraestructures estratègiques»
-
Economia
Barcelona tindrà vol directe amb Taiwan a partir del 2027
-
Economia Vols directes a Tòquio, Delhi, Bangkok i Orlando: les prioritats del Prat fins al 2030
