El Consell de Supervisió de l'associació Barcelona Global ha avalat aquest dijous la candidatura de Maite Barrera, sòcia fundadora de Bluecap, per a presidir l'entitat. Barrera ha proposat una comissió executiva amb setze membres, nou d'ells noves incorporacions. Entre els noms que integren la llista està el del blaugrana Gerard Piqué, ha detallat la candidatura en un comunicat de premsa. També s'hi incorporen noms com Dani Puig, Oriol Pinya, Francesca Bria, Josep Lluís Sanfeliu, Eloi Planes, Enric Asunción, Juan Antonio Alcaraz i Javier Pérez-Tenessa. La candidatura se sotmetrà al vot dels socis de Barcelona Global el pròxim 27 de juny en l'Assemblea General de l'entitat.
La llista de Barrera inclou diversos noms lligats a l'empresa, l'acadèmia, la ciència, la salut o l'emprenedoria. De fet, una de les quatre vicepresidències que suggereix l'empresària recau en Oscar Pierre, cofundador i CEO de Glovo.
Segons la nota de l'equip de Barrera, la seva candidatura busca incloure professionals que han integrat amb èxit "sectors tradicionals" a "la nova economia". "Referents d'èxit en els camps respectius que van des de la creació d'unicorns, la medicina, l'acadèmia, la sostenibilitat, l'àmbit digital, la cultura, l'edició o l'esport", apunta.
Piqué opta a entrar a la cúpula d'un «lobby» empresarial al costat del fundador de Glovo
Economia
L'empresària Maite Barrera proposa una direcció amb setze membres, nou dels quals són noves incorporacions
- Gerard Piqué, en una entrega de premis -
- FCB
ARA A PORTADA
Publicat el
16 de juny de 2022 a
les 18:44
Et pot interessar
-
Economia Les aerolínies europees avisen que la reforma del sistema europeu de comerç d'emissions encarirà els vols
-
Economia
Aena invertirà 153 milions en la remodelació de la T2 de l’aeroport del Prat fins al 2031
-
Economia
La Cambra eleva a deu les «cadires de plata» en una votació de màxima igualtat
-
Economia
La Diputació de Barcelona inverteix 65,8 milions d’euros per millorar 35 camins
-
Economia
Illa aplaudeix l'evolució de l'economia catalana, però demana evitar «caure en l'autocomplaença»
-
Economia
La meitat de les pimes catalanes frena el seu creixement per problemes d’habitatge i mobilitat
