L'Ajuntament de Barcelona i Seat han signat aquest dimecres un acord perquè la companyia instal·li durant el 2017 un laboratori d'innovació que donarà feina a mitjà termini a uns 50 professionals i enginyers altament qualificats. Serà el sisè centre d'aquest tipus del grup Volkswagen i s'especialitzarà en el cotxe connectat, segons ha explicat el president de Seat, Luca de Meo. El centre s'anomenarà Metropolis:Lab Barcelona, i se sumarà als que el grup automobilístic ja té a Wolfsburg (n'hi ha dos) i Berlín, Munic i San Francisco.
El president de Seat ha assegurat que la seva companyia comparteix amb l'Ajuntament el mateix compromís per una "mobilitat sostenible, intel·ligent i que avanci cap a l'objectiu de zero emissions i zero accidents". També ha destacat que Barcelona "està creant l'entorn perfecte per posicionar-se com un hub en l'ecosistema digital europeu", ha informat l'ACN.
Per la seva part, l'alcaldessa, Ada Colau, ha remarcat que aquesta és una inversió important per a la ciutat "en termes d'innovació, d'atracció de talent i de reforç del lideratge internacional de la ciutat en el nou paradigma de la corresponsabilitat socioambiental".
Durant el seu primer any, el centre funcionarà amb més de vint especialistes i l'equip s'ampliarà fins a unes cinquanta persones en els pròxims anys, que treballaran en capacitats i competències relacionades amb la mobilitat intel·ligent, combinant dades del vehicle i el seu entorn per desenvolupar aplicacions que utilitzaran totes les marques del Grup Volkswagen, segons ha explicat l'Ajuntament.
Seat instal·larà a Barcelona el sisè laboratori d'innovació del grup Volkswagen
Economia
Donarà feina a 50 professionals altament qualificats i s'especialitzarà en la tecnologia del cotxe connectat
ARA A PORTADA
-
-
Política Turull celebra que el Suprem hagi quedat «desautoritzat» amb l'aval del TC a l'amnistia Oriol March
-
Societat Tres ferits en esfondrar-se el fals sostre de l'estació de Rodalies de Fabra i Puig a Barcelona Pau Espí Solé
-
Societat La Sagrada Família es fa un embolic amb el futur dels edificis afectats per l'escalinata de la Glòria David Cobo
-
Societat Collboni tira endavant amb Junts i ERC la pujada (progressiva) de la taxa turística als creueristes de pas David Cobo
Publicat el
14 de desembre de 2016 a
les 12:38
Et pot interessar
-
Economia
Foment del Treball adverteix que la manca d'habitatge assequible limita les pimes per atreure talent
-
Economia
La segona edició de l’AI Summit es consolida a Barcelona per atreure inversió estrangera
-
Economia
«Dialogar amb els monstres»: Jordi Alberich defensa les essències del Cercle d’Economia
-
Economia
L'encariment de l'habitatge dispara la recaptació per l'impost de successions un 32%
-
Economia
Snooker | Els debats que ens mereixem
-
Economia
Catalunya estrena una terminal ferroviària privada dedicada al transport de cotxes
