30
de juny
de
2011
La C-17 acaba a un giratori a davant de la depuradora de Ripoll. Foto: Adrià Costa
El director general de Carreteres, Jordi Follia, s'ha mostrat confiat que el tram final de l'autovia C-17 en sentit nord no esdevingui un punt negre. “S'ha fet tot el que es recomana perquè no ho sigui” ha explicat. En aquest sentit explica que ja des d'abans del túnel de Terradelles s'indica que l'autovia s'acaba i que després hi ha molts senyals per indicar que s'estrenya.
Tot i això, a preguntes dels periodistes que li han qüestionat la seguretat d'aquest darrer tram, ha admès que en cas que l'accidentalitat sigui major de l'habitual es podrien prendre noves mesures. “Esperem que això no succeixi” ha afirmat.
Línia contínua entre el Roig i la depuradora
De fet, abans de la inauguració oficial ja s'ha pres la primera mesura per millorar la seguretat. A instàncies de l'Ajuntament de Ripoll s'ha pintat una línia contínua entre la zona del Roig i el giratori de la depuradora. Cal recordar que aquest tram és de doble sentit i fins a mitja setmana tenia línia discontínua.
Els lectors ho veuen molt perillós
L'autovia no arriba en sentit nord fins a Ripoll sinó que es queda a un quilòmetre i mig de l'entrada, just a la depuradora. Des d'aquest punt fins a can Villaura, la via té un sol carril mentre que n'hi ha un altre en sentit sud per tal de permetre l'accés als serveis com la mateixa depuradora o la fàbrica del Roig.
D'aquesta manera, els cotxes quan surten del túnel del Terradelles en sentit Ripoll, es troben que a la baixada la via “s'escanya” progressivament fins a davant de la depuradora. Allà hi un giratori per prendre l'únic carril que porten els cotxes fins a can Villaura. En sentit Vic, els usuaris poden accedir al doble carril des de la zona del Roig on agafaran el primer dels nous túnels, el de Vilardemós.
Quan es va fer pública la solució de la depuradora van començar les primeres crítiques per la seva possible perillositat. Ara, amb l'obra executada, aquesta percepció va en augment. En aquest sentit el 85% dels usuaris d'ElRipollès.info que han participat a la darrera enquesta consideren que elfinal de l'autovia esdevindrà un punt negre.
Galeries de fotos desdoblament C-17
El director general de Carreteres, Jordi Follia, s'ha mostrat confiat que el tram final de l'autovia C-17 en sentit nord no esdevingui un punt negre. “S'ha fet tot el que es recomana perquè no ho sigui” ha explicat. En aquest sentit explica que ja des d'abans del túnel de Terradelles s'indica que l'autovia s'acaba i que després hi ha molts senyals per indicar que s'estrenya.
Tot i això, a preguntes dels periodistes que li han qüestionat la seguretat d'aquest darrer tram, ha admès que en cas que l'accidentalitat sigui major de l'habitual es podrien prendre noves mesures. “Esperem que això no succeixi” ha afirmat.
Línia contínua entre el Roig i la depuradora
De fet, abans de la inauguració oficial ja s'ha pres la primera mesura per millorar la seguretat. A instàncies de l'Ajuntament de Ripoll s'ha pintat una línia contínua entre la zona del Roig i el giratori de la depuradora. Cal recordar que aquest tram és de doble sentit i fins a mitja setmana tenia línia discontínua.
Els lectors ho veuen molt perillós
L'autovia no arriba en sentit nord fins a Ripoll sinó que es queda a un quilòmetre i mig de l'entrada, just a la depuradora. Des d'aquest punt fins a can Villaura, la via té un sol carril mentre que n'hi ha un altre en sentit sud per tal de permetre l'accés als serveis com la mateixa depuradora o la fàbrica del Roig.
D'aquesta manera, els cotxes quan surten del túnel del Terradelles en sentit Ripoll, es troben que a la baixada la via “s'escanya” progressivament fins a davant de la depuradora. Allà hi un giratori per prendre l'únic carril que porten els cotxes fins a can Villaura. En sentit Vic, els usuaris poden accedir al doble carril des de la zona del Roig on agafaran el primer dels nous túnels, el de Vilardemós.
Quan es va fer pública la solució de la depuradora van començar les primeres crítiques per la seva possible perillositat. Ara, amb l'obra executada, aquesta percepció va en augment. En aquest sentit el 85% dels usuaris d'ElRipollès.info que han participat a la darrera enquesta consideren que elfinal de l'autovia esdevindrà un punt negre.
Galeries de fotos desdoblament C-17
Darrers treballs entre Sora i Ripoll (juny 2011)
Inauguració tram Orís-Sora (juliol 2010)
Visita d'obres de Joaquim Nadal (febrere 2010)
Obres de desdoblament (novembre 2009)
Visita de José Montilla a Montesquiu (octubre 2009)
Visites d'obres de Joaquim Nadal (juliol 2009)
Primers treballs de desdoblament a Orís (gener 2009)