El Barça i Spotify estrenen la samarreta exclusiva de Karol G per al Clàssic

Els jugadors blaugranes lluiran un símbol de la cantant, que serà homenatjada per mantenir-se com l'artista femenina llatina més escoltada del planeta durant quatre anys consecutius

La samarreta del Barça pel Clàssic amb el logo de KAROL G
La samarreta del Barça pel Clàssic amb el logo de KAROL G | FC Barcelona
Victor Rodrigo
12 d'abril del 2024

Ja és aquí la nova edició exclusiva de la samarreta del Barça per un partit especial. Spotify incrustarà el logotip de la cantant Karol G a la primera equipació blaugrana que saltarà a la gespa del Santiago Bernabéu en el Clàssic del pròxim 21 d'abril. Segons explica la mateixa companyia d'streaming, la colombiana serà homenatjada després de consolidar-se com l'artista femenina llatina més escoltada del planeta per quart any consecutiu. Les seves xifres a Spotify són pràcticament de rècord i no paren de créixer.

"La Bichota" no només lluirà a la samarreta principal de l'equip masculí. El Barça Femení també durà el logotip de la cantant colombiana en el partit que es disputarà aquest dissabte 13 d'abril a l'Estadi Johan Cruyff, contra el Villareal. Tots els fans ja poden adquirir la samarreta exclusiva i el marxandatge especial creat en col·laboració amb el club blaugrana a la botiga oficial del Barça des d'aquest divendres. També existirà una samarreta encara més exclusiva: vint-i-dues samarretes signades pels 11 jugadors titulars dels equips masculins i femenins.

Spotify, el FC Barcelona i Karol G també llancen una col·lecció de productes de marxandatge d'edició limitada que inclou samarretes, dessuadores, bufandes, gorres i ampolles d'aigua. A més, com en altres homenatges exclusius d'aquestes característiques, el Barça també estrenarà una renovada playlistde música amb cançons "per motivar els jugadors i els fans".

Karol G se suma a la llista de cantants de talla mundial que han aparegut a la samarreta del Barça: tot comença el 2022 amb Drake i el segueixen Rosalía i els Rolling Stones. Totes elles van ser un èxit absolut d'imatge i d'audiència.