El passat 30 de juny el Patronat de la Muntanya de Montserrat va actualitzar la informació sobre les diferents àrees de la zona que estan regulades per a la conservació de les aus rupícoles. Aquest fet afecta a diverses zones B d’escalada, que ara s’han vist obertes pel que fa a la regulació d’aquest esport.
El Patronat va comunicar l’obertura de les zones del Clot del Tambor – El Castell, Els Pollegons i la zona de les Feixades i la Cova del Duc (franja inferior del Serrat de les Garrigoses). També es va fer públic que es mantenen les regulacions a la zona de La Cova de l’Arcada i al Serrat dels Monjos – Camí de les Feixades. En aquest document es fa també un recordatori de l’estat actual de les zones sotmeses a regulació per a l’escalada i altres activitats que es practiquen dins del Parc Natural.
Consulta aquí el document detallat (PDF)
Canvia la regulació de les zones d'escalada al Parc Natural de Montserrat
El Patronat de la Muntanya de Montserrat actualitza la informació sobre les àrees per la conservació de les aus rupícoles
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de juliol de 2016 a
les 20:12
Et pot interessar
-
Esports
El Barça fulmina l'Espanyol i té la Lliga a tocar a l'espera de la Champions
-
Esports
El Barça presenta una queixa a la UEFA per l'arbitratge a la Champions
-
Esports
Aleix Espargaró pateix un greu accident de moto: quatre vèrtebres trencades i moltes contusions
-
Esports
Conveni entre la Generalitat i la Lliga contra l'odi a l'esport després dels crits islamòfobs a Cornellà
-
Esports
Salutacions nazis dels aficionats de l'Atlètic de Madrid al Camp Nou
-
Esports
L'Atlètic i l'àrbitre deixen el Barça a tocar de l'eliminació a la Champions
