Decisió polèmica de la junta de Sandro Rosell. A partir del clàssic, que enfrontarà Barça i Madrid el 26 d'octubre, els nens no podran accedir al Camp Nou sense entrada. Fins ara, els menors de set anys podien entrar sense pagar si anaven acompanyats per un soci abonat i no ocupaven un seient.
El portaveu de la junta blaugrana, Toni Freixa, ha justificat la decisió en una llei de 2007 que obliga a tots els assistents en un recinte esportiu a fer-ho amb entrada. A més, ha recordat que l'única vegada que s'ha jugat a les 12 del migdia –en un Barça-Getafe del passat mes de març- van arribar a entrar 10.000 menors, generant un “sobreaforament”. El mateix portaveu ha obert la possibilitat de buscar fórmules intermèdies com la que els socis recullin entrades gratuïtes pels seus fills.
El Barça no deixarà entrar els nens al Camp Nou sense entrada
Fins ara, els menors de set anys podien accedir-hi acompanyats
ARA A PORTADA
Publicat el
15 d’octubre de 2013 a
les 18:04
Et pot interessar
-
Esports
Leo Messi es converteix en el màxim golejador de la història del Mundial
-
Esports
És Pedro Sánchez un «fill de puta»?
-
Esports
Roben a Santa Susanna la bicicleta d'una de les ciclistes favorites a la Volta a Catalunya
-
Esports
El pare de Messi té un problema de salut i «evoluciona favorablement»
-
Esports
El Barça exigeix a la Lliga, la Federació i els àrbitres actuar davant les declaracions de Florentino Pérez
-
Esports
La febre dels cromos del Mundial arriba als quioscos de Barcelona: «La gent s’endú les caixes senceres»
