El Barça ha aconseguit marcar dos gols decisius a la segona part i guanyar el partit de Champions contra el Bayer Leverkusen. L'equip alemany s'ha avançat al marcador al minut 22 després d'un remat de cap de Papadoulos.Ter Stegen no s'ha entès amb Luis Suárez i el jugador del Leverkusen ho ha aprofitat per marcar el primer i únic gol de l'equip.
Durant la primera part els alemanys han sabut minimitzar el joc del Barça i aprofitar les oportunitats. Tot i això els de Luís Enrique han tingut diverses ocasions per igualar el marcador.
El Barça ha sabut reaccionar a temps i al minut 80 de la segona part Sergi Roberto ha firmat el gol de l'empat després d'aprofitar un rebuig del porter. Dos minuts després Luís Suárez ha fet el gol de la victòria.
La notícia negativa del partit ha estat la lesió d'Andrés Iniesta, substituït al minut 60. Tot apunta que el de Fuentealbilla no podrà tornar a trepitjar el camp fins d'aquí a tres setmanes per problemes als isquiotibials.
Fitxa tècnica
- Barça: Ter Stegen; Alves, Piqué, Mascherano, Mathieu; Rakitic (Sergi Roberto, m. 71), Busquets, Iniesta (Alba, m. 60); Sandro (Munir, m.62), Suárez i Neymar.
- Bayer Leverkusen: Leno; Donati (Hilbert, m. 75), Tah, Papadopoulos, Wendell; Bellarabi (Brandt, m. 65) Bender, Kampl, Çalhanoglu; Kramer i Hernández (Kiessling, m. 54).
- Gols: 0-1. m. 22. Papadopoulus; 1-1. m. 80. Sergi Roberto; 2-1. m. 81. Luís Suárez.
- Àrbitre: Martin Atkinson. Targetes grogues: Neymar, Bender, Çalhanoglu, Papadopoulus, Alba i Kampl.
El Barça remunta un complicat partit contra el Leverkusen (2-1)
Sergi Roberto i Luís Suárez marquen els gols de la victòria al final de la segona part
ARA A PORTADA
Publicat el 29 de setembre de 2015 a les 20:50
Et pot interessar
-
Esports Un exjugador del Barça entra a la llista de morosos d'Hisenda
-
Esports La dona del delegat del Reial Madrid podria ser la nova presidenta dels àrbitres
-
Esports Reconciliació entre Joan Laporta i Ronald Koeman: «Ho hem arreglat amb un cigaló»
-
Esports L'Athletic Club enceta la guerra contra el Barça: «Defensem allò que és nostre»
-
Esports Joan Laporta, Luis Enrique i Ernesto Valverde declararan com a testimonis del cas Negreira
-
Esports La Federació Espanyola destitueix tota la cúpula dels àrbitres després d'un any de polèmiques