El FC Barcelona ha superat el Mallorca per 5-0 en el partit que ha jugat avui al Camp Nou. El gols, a càrrec de Messi al minut 13 (de penal), el 21 i el 29, de Cuenca al 49 i d'Alves al 91.
Guardiola ha sorprès tant els propis culers com els mallorquinistes amb una alineació poc usual, amb Valdés a la porteria i Alves, Abidal, Mascherano, Adriano, Thiago, Keita, Busquets, Villa, Messi i Cuenca sobre el terreny de joc.
El marcador no ha trigat gaire en modificar-se, i a una velocitat notable. Al minut 13, l'àrbitre ha assenyalat una targeta groga a Nsue per mans i Messi ha transformat el penal (1-0). Sis minuts després, Messi ha rematat una centrada d'Adriano després d'una gran jugada del Barça per la banda dreta (2-0). I, al minut 29, Messi ha tornat a perforar la porteria rival (3-0).
Al minut 49, ja a la segona part, Cuenca s'ha estrenat com a golejador, regatejant a Aouate abans d'enviar la pilota al fons de la xarxa (4-0). Quan ja semblava que aquest seria el resultat definitiu, i passava un minut del temps oficial, l'àrbitre ha ensenyat la groga al mallorquinista Bigas per haver tombat Messi. El Barça ha tret la falta de seguida, cap a Alves, que no s'ho ha pensat dos cops i ha xutat de seguida, aconseguint un senyor gol (5-0).
ARA A PORTADA
Publicat el
29 d’octubre de 2011 a
les 19:58
Et pot interessar
-
Esports
Lamine Yamal es pedrà el que queda de temporada per una lesió al bíceps femoral
-
Esports
El Barça torna a guanyar la Lliga al camp de l'Espanyol
-
Esports
Què va ser l'Olimpíada Popular, l'esdeveniment antifeixista que ara Barcelona vol recordar?
-
Esports
Demanen nou anys de presó per a l'exjugador de l'Espanyol, Álvaro Aguado, acusat d'agressió sexual
-
Esports
Carles Puyol no va participar en el congrés sobre masculinitat a Mèxic per «problemes de salut»
-
Esports
Què vol dir cada color de les roses de Sant Jordi? Escull la teva preferida
