Final rodó el que ha buscat Marc Gasol per la seva carrera. El jugador català tornarà al Bàsquet Girona, que milita a la Lliga Leb Or, la segona màxima categoria del bàsquet espanyol, i que es dona la circumstància que ell mateix presideix. El retorn a l'equip gironí -ja hi va jugar de 2006 a 2008- l'ha comunicat el mateix Gasol aquest dijous, afirmant que espera poder debutar el pròxim 3 de desembre.
Gasol, amb 36 anys, torna a Catalunya després de 13 anys d'una gran carrera als Estats Units. Després de passar pel Barça i pel Girona, Marc va emular Pau arribat a l'NBA de la mà dels Memphis Grizzlies, on hi va passar 11 anys sent un dels líders de l'equip. Posteriorment, va passar pels Toronto Raptors -on va guanyar el somiat anell- i Los Angeles Lakers.
Amb la selecció espanyola, de la qual es va retirar aquest estiu després dels Jocs Olímpics de Tòquio, també ha guanyat dos ors al Campionat del Món (2006, 2019) i dos ors a l'Eurobasket (2009, 2011), a més d'una medalla de plata i dues de bronze. També ha guanyat dues medalles de plata als Jocs Olímpics de Pequín 2008 i Londres 2012.
[plantillagent]
Marc Gasol torna a Girona per acabar la seva carrera
Després de 13 anys a l'NBA, el jugador de bàsquet català militarà en l'equip que ell mateix presideix

- Marc Gasol, en la seva presentació | Bàsquet Girona -
- | Bàsquet Girona
ARA A PORTADA
Publicat el 25 de novembre de 2021 a les 20:00
Actualitzat el 25 de novembre de 2021 a les 20:02
Et pot interessar
-
Esports Ter Stegen tanca la crisi amb el Barça davant de l’afició: «Hem de mirar cap endavant»
-
Esports El Barça de Flick torna a escena: què s'espera de la nova temporada?
-
Esports A Gamper, en reconeixement i homenatge
-
Esports Ter Stegen signa l'informe mèdic i el Barça li retorna la capitania
-
Esports Ter Stegen diu la seva: acosta postures amb el club i es mostra disposat a firmar l'informe mèdic
-
Esports La UEFA multa Flick, Lamine i Lewandowski: quines sancions tindran?