Finalment hi ha hagut acord i París i Los Ángeles s'han repartit les pròximes edicions dels Jocs Olímpics. La capital francesa acollirà els Jocs del 2024 mentre la ciutat nord-americana serà l'amfitriona de la cita olímpica del 2028.
Los Ángeles ha facilitat aquesta solució acordada acceptant acollir els Jocs quatre anys després de París que, d'aquesta manera, es queda sense rival per ser ciutat olímpica l'any 2024. El Comitè Olímpic Internacional (COI) i el seu president, Thomas Bach, han celebrat la decisió de la ciutat californiana i, en el mateix sentit, l'alcalde de Los Ángeles, Eric Garcetti, ha assegurat que és un "dia històric per a la ciutat, per als Estats Units i per als moviments olímpics i paralímpics d'arreu del món".
París i Los Ángeles eren les dues úniques candidates en la lluita per organitzar els Jocs i la petició del COI passava perquè una de les dues accceptés ajornar-los fins a l'any 2028. Des del Comitè ja es va dir fa uns dies que aquesta "doble assignació" que finalment ha estat possible era "una oportunitat d'or".
París organitzarà els Jocs Olímpics del 2024 i Los Ãngeles els del 2028
La ciutat nord-americana accepta la petició del COI d'ajornar la cita olímpica i acollir els Jocs quatre anys després de París
Ara a portada
-
-
Política Illa garanteix que els Mossos no deixaran desatès cap poble ni ciutat: «No hi haurà impunitat» Bernat Surroca Albet
-
Societat El Tarzan romà: d'implicar el papa Francesc en ocupacions de pisos a visitar la Casa Orsola David Cobo
-
Política Una absència sonada: per què Sánchez no serà al funeral del papa Francesc? Tania Tapia Díaz
-
Publicat el 31 de juliol de 2017 a les 21:48
Et pot interessar
-
Esports El Madrid incendia la final de Copa: boicot a tots els actes previs al partit
-
Esports Allau de crítiques a «Sport» per demanar als avis d'un jugador del Barça que parlin en castellà
-
Esports L'àrbitre de la final de Copa del Rei plora en directe per les pressions de Reial Madrid TV
-
Esports Així acabaran el Barça, l'Espanyol i el Girona a la Lliga, segons el superordinador