«Summits of my life. Somnis i reptes de la muntanya», el nou llibre de Kilian Jornet

Editat per Ara Llibres es podrà adquirir a partir del 30 d'octubre | Parla de rècords increïbles, de cims llegendaris assolits i algun altre que es va resistir

Publicat el 26 d’octubre de 2017 a les 09:11
Mentre Kilian Jornet no torni a entrenar i a córrer, després de l'operació a les espatlles a què es va sotmetre recentment, els seus seguidors tenen l'oportunitat de llegir-lo, a partir del 30 d'octubre –que arribarà a les llibreries– a Summits of my life. Somnis i reptes de la muntanya, que ha editat Ara Llibres.

Abans dels vint-i-cinc anys, Kilian Jornet havia guanyat tota cursa de muntanya que s’hagués proposat i ja era una llegenda, admirat arreu del món. Amb l’èxit, però, arriba un període de reflexió, i de la boira dels records i la recerca de noves il·lusions ressorgeix amb força una imatge: el pòster que presidia la seva habitació d’adolescència, la silueta d’un vell desig: la muntanya del Cerví.
 

Dues de les pàgines del llibre, en què narra l'ascensió a l'Everest.


El projecte de Summits of my Life comença a prendre forma, i al Cerví se li sumen cims que per la seva llegenda o la seva bellesa fan augmentar les pulsacions de Jornet: el Mont Blanc, l’Elbrús, el Denali, l’Aconcagua, l’Everest... Però calia un perquè, una ànima, un fil conductor que ho dotés tot de sentit. I aquest motor no podia ser altre que uns principis i uns valors basats en l’amistat i el respecte per la naturalesa que van reunir Seb Montaz, Emelie Forsberg, Jordi Tosas, Vivian Bruchez, Mathéo Jacquemoud i el desaparegut Stéphane Brosse sota una única bandera: l’amor vers la muntanya.

Aquest llibre, doncs, parla de rècords increïbles, de cims llegendaris assolits i algun altre que es va resistir, però també parla de vides que la muntanya s’emporta, com la de Stéphane Brosse, o dels milers de persones que el terratrèmol de 2015 va sepultar al Nepal.
 

El llibre està profusament i bellament il·lustrat.