ARA A PORTADA
Publicat el 16 d’octubre de 2014 a les 15:57
Què passaria si mentre estàs comprant el terra de la botiga desaparegués? Això és el que els va passar als clients d'una botiga de la marca de roba The North Face a Corea. En aquesta nova campanya el terra de la botiga desapareix de sobte i els compradors s'han d'agafar a la paret. Llavors apareix, penjant del sostre, una jaqueta de la marca i els clients només disposen de trenta segons per agafar-la. Una campanya divertida i original que, fins i tot, proposa als seus clients a complir un repte esportiu.
Et pot interessar
-
Esports Més llenya al foc del nou Spotify Camp Nou: Limak va ser la constructora amb menys nota de l'equip tècnic
-
Esports El Barça publica imatges inèdites i emotives de l'Spotify Camp Nou
-
Esports «Hi ha gent que no sap que el seu avi ha jugat al Barça»
-
Esports El Barça encén l'espanyolisme amb una publicació pel 12-O
-
Esports Un futbolista de la Lliga, imputat per agressió sexual amb violència
-
Esports Instal·len un bust d'Aitana Bonmatí al Parc de la Ciutadella