ARA A PORTADA
-
L'altra cara de Sixena: el retorn de les obres s'impregna d'entitats catalanòfobes Lluís Girona Boffi
-
-
-
El desig de la pregonera Emma Vilarasau per la Mercè: jutjar Netanyahu, trencar amb Israel David Cobo
-
Collboni reforça l'alcaldia per la fragmentació de l'oposició, segons una enquesta d'«El Periódico» Marc Orts i Cussó
Publicat el 16 d’octubre de 2014 a les 15:57
Què passaria si mentre estàs comprant el terra de la botiga desaparegués? Això és el que els va passar als clients d'una botiga de la marca de roba The North Face a Corea. En aquesta nova campanya el terra de la botiga desapareix de sobte i els compradors s'han d'agafar a la paret. Llavors apareix, penjant del sostre, una jaqueta de la marca i els clients només disposen de trenta segons per agafar-la. Una campanya divertida i original que, fins i tot, proposa als seus clients a complir un repte esportiu.
Et pot interessar
-
Esports L'Ajuntament detecta «deficiències de seguretat» a l'Spotify Camp Nou i n'ajorna el retorn
-
Esports Dembélé no és el primer: els jugadors que han guanyat la Pilota d'Or després de marxar del Barça
-
Esports Aitana Bonmatí torna a reivindicar el català a París: «Gràcies a la família i amics recordo qui soc i d’on vinc»
-
Esports Aitana Bonmatí fa història: tercera Pilota d’Or consecutiva
-
Esports El Barça - PSG de Champions es jugarà a Montjuïc
-
Esports Dues aparicions de Rashford treuen les castanyes del foc al Barça en l'estrena a la Champions