Training Camp Terra Endins, «viure i entrenar com a professionals»

L'activitat, que se celebrarà del 6 al 8 de març a Sant Pere de Torelló, aposta per la formació i tindrà amb corredors d'elit com Anna Comet, Gerard Morales i Jessed Hernàndez, entre altres

Publicat el 04 de març de 2015 a les 12:00

El Training Camp Terra Endins se celebra a Osona. Foto: Josep Maria Montaner


Viure i entrenar com a professionals”. Aquest és l'objectiu del Training Camp Terra Endins que se celebra aquest cap de setmana a Sant Pere de Torelló (Osona). L'activitat, amb xerrades, entrenaments i proves de material, comptarà amb corredors d'elit com Anna Comet, Gerard Morales, Jessed Hernàndez, Ernest Ausiró, Eric Moya i Marta Molist.

Els impulsors del Training Camp Terra Endins són fisioterapeutes i psicòlegs esportius. “Treballem amb molts corredors i en detectàvem molts que entrenaven sense formació”, explica Eduard Mercader. “És evident que hi ha molts trainings camps però hem decidit apostar per la formació. Són tres dies pensat perquè la gent surti amb idees molt clares de com ha d'afrontar la temporada i seva preparació”, assenyala. Això sí, “amenaça que igualment els participants “acabaran molt cansats”.

L'objectiu dels organitzadors del Training Camp Terra Endins és situar els participants en un “entorn professional”. “Hem cuidat molt la qüestió nutricional, hem programat entrenaments molt pensats amb diverses metodologies i tot es complementa amb xerrades per millorar aspectes concrets de la preparació dels esportistes”, explica Mercader. Una de les activitats destacades és una xerrada de la psicològica Anna Viñolas sobre com afrontar mentalment les curses de llarga distància, també hi haurà tres tests de materials de diverses marques així com entrenaments de tècnica de córrer, alta intensitat i treball compensatori de força, entre altres.

L'activitat ja ha tancat inscripcions però els seus impulsors ja pensen en l'edició del 2016 i “en alguna activitat sorpresa” ben aviat. Entre els corredors d'elit Anna Comet hi serà divendres, Jessed Hernàndez dissabte i diumenge mentre que Gerard Morales, Ernest Ausiró, Eric Moya i Marta Molist durant la seva experiència diumenge.