La Plataforma ProSeleccions Esportives Catalanes ha elaborat un vídeo explicatiu sobre els greuges que malmeten l’esport català, com a suport a la campanya de la UFEC 'Sortim a guanyar'. Aquesta peça d'animació ha estat realitzada per The Catalan Project, en col·laboració amb la Plataforma ProSeleccions.
El vídeo explica el cas d’una família que té un fill que practica esport de base i exemplifica com, per culpa dels canvis legislatius que ha impulsat el govern espanyol, aquesta família haurà de gastar més diners perquè el nen pugui fer esport i el seu club també tindrà més despeses. D’aquesta manera, es pretén oferir una visió pràctica dels greuges i quin efecte tindran en l’esport català si no es fa res per evitar-ho.
A més, el vídeo també planteja quines possibilitats té aquesta família per capgirar aquesta situació a les eleccions del 27 de setembre. Per aquest motiu, l’espectador pot triar si vol que la família voti un partit unionista, un federalista o un independentista, i li explica amb imatges les conseqüències de la seva decisió. El vídeo té també una versió en castellà.
Un vídeo exemplifica els greuges a l'esport català pels canvis legislatius
La Plataforma ProSeleccions Esportives Catalanes s'adhereixa la campanya 'Sortim a guanyar' de la Unió de Federacions Esportives de Catalunya
ARA A PORTADA
Publicat el
14 d’abril de 2015 a
les 19:00
Et pot interessar
-
Esports
Un plebiscit al Barça
-
Esports
Llums i ombres del mandat de Joan Laporta
-
Esports
El Barça abandona la Superlliga i deixa tirat Florentino Pérez
-
Esports
Engrandir-se el penis amb àcid hialurònic, la pràctica no prohibida que taca els Jocs d'Hivern
-
Esports
Un rival de Champions per al Barça a les semifinals de la Copa del Rei
-
Esports
Arrenquen els Jocs Olímpics més desconeguts amb molta presència catalana
