VÃDEO L'alpinista Jordi Tosas explica com són les condicions a 8.000 metres
Tosas acompanyarà a Kilian Jornet en el seu repte a l’Everest
ARA A PORTADA
-
Parlon i Trapero es disculpen per la infiltració: «Ha estat una decisió operativa mal plantejada» Bernat Surroca Albet
-
Els sindicats, descontents amb les explicacions de Parlon i Trapero: «No és un error, és una decisió política» Gerard Mira
-
«Mai s'havia invertit tant en educació»: Illa no es mou davant la vaga de mestres Pep Martí i Vallverdú
-
Florentino continua submergit en el seu esperpent: les frases més destacades de l’entrevista amb Pedrerol Víctor Rodrigo
-
«Busquem la col·laboració, no la confrontació»: Illa es contraposa a Ayuso des de Silicon Valley Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
15 d’agost de 2016 a
les 14:47
Jordi Tosas es troba ara mateix amb Kilian Jornet al Nepal per aconseguir l’últim gran repte del projecte Summits Of My Life: fer el rècord d’ascens a l’Everest, la muntanya més alta del món. L’alpinista explica en aquest vídeo com és la sensació d’estar a més de 8.000 metres d’alçada sense màscara d’oxigen, una bona manera d’entendre a quin tipus de situacions s'hauran d’enfrontar al Nepal per aconseguir el seu objectiu.
Amb Jornet i Tosas, també participaran en l’ascens els dos càmeres i guies de muntanya Sébastien Montaz-Rosset i Vivian Bruchez. La ruta escollida a l’Everest serà una de poc usual, la de la cara nord, i es farà sense camps en alçada. S’espera que entre aquest mes d’agost i el setembre es pugui dur a terme l’intent de rècord.
Et pot interessar
-
Esports
Mor de manera sobtada la subcampiona de la marató de Barcelona 2025
-
Esports
Mor un jugador de l'NBA de manera sobtada als 29 anys
-
Esports
Florentino Pérez, un rei despullat en directe
-
Esports
El Barça estudia accions legals contra Florentino
-
Esports
La compareixença de Florentino Pérez, en deu frases: «Els nens d'Àfrica veuran futbol gratis gràcies a mi»
-
Esports
Florentino convoca eleccions i perd els papers contra els mitjans en una roda de premsa surrealista
