Lewis Hamilton ha trencat la ratxa guanyadora després de set títols durant tretze anys. Gràcies a una aturada per renovar pneumàtics, Verstappen ha aconseguit guanyar la seva desena cursa aquest 2021. L'holandès ha retornat la glòria a Red Bull, que no veia la llum des de l'època de Sebastian Vettel, ara fa gairebé una dècada.
A banda de Verstappen i Hamilton, la classificació s'ha completat amb Carlos Sainz com a tercer, Yuki Tsuonda com a quart i en un modest vuitè lloc l'asturià Fernando Alonso.
Amb 24 anys, la seva victòria li nega a Hamilton (36) el vuitè triomf, aquell que l'hauria situat en un pla únic, per sobre de l'històric Michael Schumacher. "Això és brutal. Mires enrere i te'n recordes de tots els quilòmetres que has fet a la teva vida, en tots els amics que m'han ajudat i que han pogut venir a animar-me aquí. Que es resolgui així és increïble", va resumir el nou campió.
💥 És aquest el final més espectacular de la història de la Fórmula 1?
— Esport3 (@esport3) December 12, 2021
Max Verstappen âš” Lewis Hamilton#AbuDabhiGPpic.twitter.com/IqT9Wt27hr