Incidents entre els aficionats de l'Unió Esportiva Sant Andreu i el CD Castelló a l'acabar el partit del playoffs d'ascens a Segona Divisió B que han necessitat d'intervenció policial dins l'estadi. El matx ha acabat 1-1, enfonsant les expectatives de l'equip barceloní de pujar de categoría.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=foisype4BJU[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=gvoDXsh03Ac[/youtube]
Els aficionats reunits a les graderies del Narcís Sala han envaït el camp quan l'àrbitre ha xiulat el final i s'han encarat amb la gentada del Castelló, protegits per les delimitacions del camp i les mateixes graderies. Amb els aldarulls, els Mossos d'Esquadra, mobilitzats per la BRIMO, han entrat al camp on s'han produït diverses empentes i càrregues.
Els incidents han acabat sense cap ferit.
VÍDEOS Incidents al camp del Sant Andreu després de no assolir l'ascens a Segona B
L'arbitratge i l'eliminació del Sant Andreu ha caldejat els ànims dels aficionats
ARA A PORTADA
Publicat el
10 de juny de 2018 a
les 21:54
Et pot interessar
-
Esports
Leo Messi es converteix en el màxim golejador de la història del Mundial
-
Esports
És Pedro Sánchez un «fill de puta»?
-
Esports
Roben a Santa Susanna la bicicleta d'una de les ciclistes favorites a la Volta a Catalunya
-
Esports
El pare de Messi té un problema de salut i «evoluciona favorablement»
-
Esports
El Barça exigeix a la Lliga, la Federació i els àrbitres actuar davant les declaracions de Florentino Pérez
-
Esports
La febre dels cromos del Mundial arriba als quioscos de Barcelona: «La gent s’endú les caixes senceres»
