Els culés olotins, cansats de títols
Societat
A diferència d'altres ocasions, al Firal dissabte a la nit només s'hi van reunir un centenar de persones.
ARA A PORTADA
-
-
Societat Condemnat a sis anys i mig de presó l'home que va abusar sexualment de tres menors amb discapacitat a Olot ACN
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
-
Societat La Vall d'en Bas també porta als jutjats la variant d'Olot i les Preses Neus Climent / Agències
Publicat el
17 de maig de 2009 a
les 03:15
Com en Xarli Reixach i en Cruyff als gags del Polònia, els seguidors del Barça olotins també són mandrosos. Aquesta és una lectura, l'altre és que potser, ja, comencen a estar cansats de títols i de bon joc d'un barça que aixeca passions. Tot i que, ahir, la celebració era per un Madrid perdedor.
Segons ens han explicat, però, la causa de manca de gent al firal anit era per un casament de membres dels Almogàvers Garrotxins.
Fos quina fos la raó, el cert és que a diferència d'altres ocasions en les que el Barça havia aconseguit títols de lliga i el firal s'havia omplert, la nit de dissabte no van ser més que un centenar els aficionats blaugranes que es van concentrar en aquest punt neuràlgic de les celebracions barcelonistes a la ciutat. Tot i ser pocs, aquests culés entregats es van fer sentir i veure, amb càntics i banderes.
Et pot interessar
-
Societat
Olot farà una reforma integral del cementiri després de detectar filtracions
-
Societat
Unió de Pagesos porta la variant d'Olot als jutjats
-
Societat
La Garrotxa «al límit»: el Consell Comarcal demana «frenar» el creixement de població
-
Societat
Sant Miquel de Campmajor i Mieres denuncien que la falta de cobertura «complica molt la vida» als veïns
-
Societat
Olot vol evitar la proliferació de supermercats 24 hores i botigues de manicura
-
Societat
L'Agència de Residus de Catalunya inverteix 240.000 euros a la Garrotxa per retirar amiant de tres municipis
