Un home de 67 anys, veí d’Olot, ha mort aquesta tarda en caure d’una escala al seu domicili, quan estava reparant una caldera. L’accident domèstic ha passat pocs minuts després de les 4, al carrer Ribes de Freser, al barri de Sant Roc.
Encara no queda clar si la mort ha estat produïda per causa natural (per algun problema de salut) o per l’efecte de la caiguda, segons han explicat a NacióLaGarrotxa.cat un portaveu dels Mossos d’Esquadra. L’autòpsia que se li farà a les properes hores ho determinarà.
La dona de la víctima és qui l'ha trobat a terra i ha avisat als serveis d'emergència.
Accident domèstic mortal a Olot
Un home de 67 anys ha caigut d’una escala mentre reparava una caldera
ARA A PORTADA
-
«No canviaria el pot de l''Atrapa'm si pots' pels 158 programes i tota l'experiència» Marc Orts i Cussó
-
-
En què han de gastar els catalans? La despesa es dispara en habitatge, mentre s'estanca en oci, educació o roba David Cobo
-
-
Catalunya té identificades des del 2021 les línies de tren més vulnerables al canvi climàtic Arnau Urgell i Vidal
Publicat el
23 de setembre de 2013 a
les 17:58
Et pot interessar
-
Societat
Evacuen 16 persones d'una casa de colònies a la Vall d'en Bas aïllades per la crescuda del riu
-
Societat
Cau un premi de loteria en un establiment d'Olot
-
Societat
Les claus de la longevitat de Maria Branyas: un estudi científic revela els secrets de la supercentenària
-
Societat
La supercentenària Maria Branyas: un cas d'estudi científic que revela el secret de la longevitat
-
Societat
Olot serà la Ciutat Europea de l’Esport 2026
-
Societat
Comença el nou curs escolar a Olot
