Un cotxe ha atropellat aquest dimarts a primera hora un infant d'uns 8 anys a l'avinguda del Morrot. Els fets han passat al voltant de tres quarts de vuit del matí quan l'infant es dirigia acompanyat de la seva mare a l'escola d'El Morrot.
Segons testimonis, tots dos haurien travessat directament la via, sense passar pel pas de vianants. El vehicle no ha estat a temps d'esquivar-los i ha acabat atropellant l'infant.
Fins al lloc dels fets s'hi han desplaçat dues ambulàncies i el Servei d'Emergències Mèdiques ha decidit traslladar el menor nascut el 2014 a l'Hospital Trueta de Girona en estat menys greu seguint el protocol.
La Policia Local d'Olot també ha fet la prova d'alcoholèmia al conductor del turisme que s'ha vist implicat en l'accident. Ha donat negatiu.
Atropellen un nen de vuit anys davant l'escola del Morrot d'Olot
L'infant ha quedat ferit lleu i ha estat traslladat a l'Hospital Trueta de Girona
ARA A PORTADA
-
Les claus de la longevitat de Maria Branyas: un estudi científic revela els secrets de la supercentenària Redacció
-
La supercentenària Maria Branyas: un cas d'estudi científic que revela el secret de la longevitat Redacció
-
L’eix gironí, el Pla de Lleida i les comarques de muntanya lideren el creixement català amb un 4,5% Pep Martí i Vallverdú
-
-
Publicat el 31 d’octubre de 2023 a les 17:07
Actualitzat el 31 d’octubre de 2023 a les 18:35
Et pot interessar
-
Societat Olot serà la Ciutat Europea de l’Esport 2026
-
Societat Comença el nou curs escolar a Olot
-
Societat Olot reduirà la intensitat de la música, els llums i les atraccions per les Festes del Tura
-
Societat Olot impulsa una campanya per reforçar l’ús social del català
-
Societat Dispositiu especial de seguretat per a les Festes del Tura
-
Societat Olot rebutja la moció de Salvem les Valls que demanava aturar el projecte de la variant