Bracons uneix el comerç

Publicat el 03 de juliol de 2009 a les 00:00


La campanya, anomenada “Vic Olot més comerç més aprop”, consisteix a regalar premis que els guanyadors es gastaran en l’altra ciutat i comarca. La idea, que va sorgir en una de les trobades entre les dues associacions, respon a la visió d’oportunitat que les dues entitats tenen de l'obertura d’aquest nou eix i l’objectiu és donar a conèixer el territori i el seu comerç i generar fluxes de visitants entre dues comarques que fins ara ens havien estat molt llunyanes.

Cal dir que, a part dels premis en vals de compra per gastar en els dos eixos comercials, s’oferiran estades en hotels, visites guiades a museus, dinars o sopars a restaurants, vols en globus, rutes pel Collsacabra i la Fageda d’en Jordà...gràcies a la bona acollida que ha tingut aquesta iniciativa entre les empreses del sector turístic.

La presidenta de l'ACO Mercè Soler, destaca 'la voluntat des d’un principi de crear un vincle amb la comarca veïna, durant tant temps allunyada' i també apunta que des de l’obertura 'hem notat que el 80% de nous visitants són d’Osona'. Segons la regidora de Promoció Econòmica Fina Soler, 'aquesta campanya és un traspàs de persones i coneixement que ens ha d’enriquir els uns als altres'. D’altra banda, el regidor de Vic Jaume Puig apuntava que 'és important el tipus de premis que es donen, ja que més enllà dels vals de compra als comerços, hi ha una voluntat que es coneguin culturalment els territoris' en referència al sorteig també de visites guiades als museus. Jaume Soler, president de l’Associació de Comerciants de CentreVic remarcava 'la bona predisposició que han tingut tots els operadors turístics per participar d’aquesta campanya, cosa que valorem i agraïm'.

“Vic Olot més comerç més aprop” té previst finalitzar el proper 27 de juliol i el sorteig es farà el 29 en un escenari molt significatiu: al Restaurant Mas Puiguillem de Sant Andreu de la Vola, a mitja carretera entre les dues ciutats.