Creu Roja Garrotxa, amb l'ajuda del Consorci de l'Alta Garrotxa, impulsa una jornada de neteja de l'espai natural garrotxí. Ho fa des del voluntariat i amb l'objectiu de sensibilitzar la població sobre el respecte i la preservació de la natura.
La jornada consistirà en la recollida de residus de qualsevol mena al llarg del camí que va de Sadernes a Sant Aniol d'Aguja. Es tracta de la ruta més freqüentada pels visitants que aterren a l'Alta Garrotxa. La cita serà aquest divendres 25 de novembre a dos quarts de nou del matí a l'aparcament de la piscina municipal de Montagut. L'activitat és voluntària i oberta a tothom.
La jornada s'emmarca dins el context de la Taula de Voluntariat Ambiental del Pirineu Oriental. En aquest òrgan hi participen els diferents espais naturals protegits del territori i entitats de voluntariat. La finalitat és teixir complicitats entre les entitats i els òrgans gestors per dur a terme accions concretes a través del voluntariat.
Creu Roja impulsa una jornada de neteja a l'Alta Garrotxa
Societat
Es durà a terme el pròxim divendres i pretén sensibilitzar sobre el respecte al medi natural
ARA A PORTADA
Publicat el
23 de novembre de 2022 a
les 10:05
Actualitzat el
07 de març de 2024 a les
19:43
Et pot interessar
-
Societat Olot desempadrona 1.300 persones en un any per frau: fins a vuit persones en un mateix domicili
-
Societat Restriccions a la circulació motoritzada a l'Alta Garrotxa per reduir el risc d’incendis durant l’estiu
-
Societat
Olot incrementa les sancions per beure alcohol al carrer
-
Societat
El zelador d'Olot canvia de sexe 16 anys després d'entrar a presó
-
Societat
La variant d'Olot i les Preses tindrà 11 quilòmetres i costarà 471,6 milions d'euros
-
Societat
L'hospital d'Olot incorpora el gas del riure en els parts per alleugerir el dolor
