A la Sala Núria d'Olot, unes cent-seixanta persones també han respòs a la crida de l'entitat Festatube. Allà, a diferència del que passava a la seu de la Penya Blaugrana, hi havia aficionats tant del Barça com del Madrid discutint, entre sí, les jugades del partit.
EL FUTBOL COM UNA RELIGIÓ
Poques coses aconsegueixen centrar l'atenció de tot un país. Un partit com el d'avui, ho aconsegueix temporada rere temporada. És divertit, passejar-te pels carrers d'Olot a mig partit, i veure com pràcticament, ets l'únic vianant. Ni policia. Pots estacionar malament el cotxe durant tota la segona part, a una de les principals vies de la ciutat, tornar, i trobar-te'l tal qual.
El preu, realment elevat que s'ha de pagar per reproduir un partit d'aquestes característiques per pantalla gegant oberta al públic -240 euros-, no han de ser de gaire bon recuperar per a molts promotors d'actes d'aquest tipus, ara bé, la gent encara els paga, hi hagi o no, crisi econòmica.
El futbol ha demostrat una vegada més, que pot moure tot un país. I el més bonic de tot: el petó que molts homes fan a la seva parella, quan Ibra marca un gol. Potser, no se n'havien fet cap des de la darrera temporada!
|El president de la Penya Blaugrana d'Olot i Comarca, Miquel Vila, celebrant el gol d'Ibra. Joan Guirado|
