L'home de 38 anys detingut aquest dissabte per l'assasinat de la seva dona prop d'Olot és agent de la policia espanyola, segons ha pogut saber l'ACN. Els Mossos d'Esquadra han detingut l'home, de nacionalitat espanyola i veí d'Olot, aquest matí. La víctima podria haver mort pels trets d'una arma de foc.
Al voltant de les 08.20 h, la policia ha rebut l'avís que s'havia localitzat el cos sense vida d'una dona dins del seu domicili de la localitat de Sant Cristòfol les Fonts, amb signes de violència.
Diverses dotacions policials s'han desplaçat al lloc dels fets. A l'interior del domicili hi havia un home que ha estat detingut. La filla de 14 anys, que en el moment dels fets no es trobava dins del domicili, ha estat qui ha donat l'avís. La Divisió d'Investigació Criminal ha obert una investigació.
El detingut per l'assassinat de la seva dona a Olot és agent de la policia espanyola
Societat
La filla de 14 anys, que en el moment dels fets no es trobava dins del domicili, ha estat qui ha donat l'avís
ARA A PORTADA
-
-
Societat Condemnat a sis anys i mig de presó l'home que va abusar sexualment de tres menors amb discapacitat a Olot ACN
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
-
Societat La Vall d'en Bas també porta als jutjats la variant d'Olot i les Preses Neus Climent / Agències
Publicat el
20 d’abril de 2019 a
les 11:35
Et pot interessar
-
Societat
Olot farà una reforma integral del cementiri després de detectar filtracions
-
Societat
Unió de Pagesos porta la variant d'Olot als jutjats
-
Societat
La Garrotxa «al límit»: el Consell Comarcal demana «frenar» el creixement de població
-
Societat
Sant Miquel de Campmajor i Mieres denuncien que la falta de cobertura «complica molt la vida» als veïns
-
Societat
Olot vol evitar la proliferació de supermercats 24 hores i botigues de manicura
-
Societat
L'Agència de Residus de Catalunya inverteix 240.000 euros a la Garrotxa per retirar amiant de tres municipis
