El doctor Lluís Ramió és el nou director mèdic de la Fundació Hospital d'Olot i comarcal de la Garrotxa. Ramió ha estat fins ara cap de Neurologia del Josep Trueta de Girona i l'hospital Santa Caterina de Salt i substitueix Jaume Heredia, al capdavant del centre els darrers cinc anys i que a partir d'ara assumirà la gerència de la regió sanitària de Girona.
Ramió està estretament vinculat a l'Hospital Trueta, on hi va fer la residència i on va assumir la direcció del Servei de Neurologia el 2016. Durant aquest temps, s'ha creat la unitat de Neuroimmunologia i Esclerosi Múltiple que és referència a la demarcació i que ha estat reconeguda internacionalment.
A més, el nou cap de l'hospital d'Olot està vinculat a la docència a la UdG i a la recerca a la recerca, en aquest cas a l'Institut d'Investigació Biomèdica de Girona (IdIBGi).
El neuròleg Lluís Ramió, nou director mèdic de l'Hospital d'Olot
Substitueix Jaume Heredia, qui ha passat a ser gerent de la Regió Sanitària de Girona
Ara a portada
Publicat el 06 de novembre de 2023 a les 09:41
Actualitzat el 06 de novembre de 2023 a les 10:34
Et pot interessar
-
Societat Lluís Ramió serà el nou gerent de l’Hospital d’Olot
-
Societat Olot aplicarà la tarifació social a les escoles bressol aquest 2025
-
Societat Olot repinta tots els passos de vianants de la ciutat
-
Societat Els Mossos tornen a patrullar a peu als pobles de la Garrotxa: «Ha de servir per crear un vincle»