Aquesta actuació es va iniciar el 13 de març del 2008, i va sorgir com a voluntat, per part de l’ajuntament, d’incidir en la necessitat de minimitzar els residus generats si facilitar la recollida selectiva. El servei facilita la correcta gestió, que els contenidors destinats a l’ús domèstic quedin col•lapsats i gestionar correctament el gran volum produït pels grans productors. Amb tot, això els hi facilita la tasca, que molts comerços tenen els contenidors a gran distància i els treballadors o empresaris molts cops disposen de poc temps per portar-ho.
Els resultats obtinguts fins al moment son valorats molt positivament des de l’Àrea de Medi Ambient, ja que a mesura que ha transcorregut el temps amb el servei en actiu, els quilos de cartró recollits ha anat en augment. Inicialment, la mitja de quilos de cartró recollits cada dia oscil•lava els 300 kg. Aquest volum va anar augmentant fins el 500 kg fins arribar als 700 kg que es recullen avui en dia.
ARA A PORTADA
Publicat el
14 de juny de 2009 a
les 00:00
Et pot interessar
-
Societat Olot desempadrona 1.300 persones en un any per frau: fins a vuit persones en un mateix domicili
-
Societat Restriccions a la circulació motoritzada a l'Alta Garrotxa per reduir el risc d’incendis durant l’estiu
-
Societat
Olot incrementa les sancions per beure alcohol al carrer
-
Societat
El zelador d'Olot canvia de sexe 16 anys després d'entrar a presó
-
Societat
La variant d'Olot i les Preses tindrà 11 quilòmetres i costarà 471,6 milions d'euros
-
Societat
L'hospital d'Olot incorpora el gas del riure en els parts per alleugerir el dolor
