La Carnavalesca d'Olot s'endú el premi a la millor carrossa gran del Carnaval de Platja d'Aro, per la seva Valquíria. A molt poca distància hi ha hagut la de la Santjoanenca que ha quedat segona. En aquesta mateixa rua, El Misteri Marí de la colla Carnavàlia ha quedat sisè i els Marxosos de Santa Pau s'han endut el 13è lloc.
Les Tremendes, una colla on hi participa la Casa Cultural d'Andalusia d'Olot, ha guanyat el tercer premi de comparses, seguits dels Alots que han quedat quarts. Els Emmaskarats s'han situat sisens i els S'tokats novens.
Segon i quart premi, a Sant Feliu de Guíxols
La Carnavalesca també ha estat premiada al carnaval de Sant Feliu de Guíxols, on ha quedat segona en la categoria de carrosses grans. El quart premi ha tornat a anar a la Garrotxa, per la colla Carnavàlia. Els Emmaskarats han quedat quarts, en la categoria de comparsa. A més, aquesta colla olotina també s'ha endut el premi a la Simpatia.
Les colles tornaran a competir aquest dissabte a la Gran Rua d'Olot, a partir de les cinc de la tarda. S'espera que hi desfilin unes 2.000 persones.
Els carnavals de la costa premien a les colles garrotxines
La Carnavalesca guanya a Platja d'Aro i queda segona a Sant Feliu de Guíxols | La Santjoanenca, Carnavàlia, els Alots, els Emmaskarats, els Marxosos i els S'tokats també s'enduen premi
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de febrer de 2016 a les 07:45
Actualitzat el 08 de febrer de 2016 a les 12:50
Et pot interessar
-
Societat Comença el nou curs escolar a Olot
-
Societat Olot reduirà la intensitat de la música, els llums i les atraccions per les Festes del Tura
-
Societat Olot impulsa una campanya per reforçar l’ús social del català
-
Societat Dispositiu especial de seguretat per a les Festes del Tura
-
Societat Olot rebutja la moció de Salvem les Valls que demanava aturar el projecte de la variant
-
Societat Un grup de manifestants a favor de Palestina obstaculitzen la sortida de La Vuelta a Olot