A una setmana vista de començar la lliga al camp del Sant Miquel de Campmajor, el Bosc de Tosca "B" de Pep Teuler i Quel Anglada va guanyar, dissabte a la tarda, el darrer amistós de la pretemporada al camp del Cantonigros (Osona). Els gols de Teti, Toni i Isaac Cos van servir als garrotxins per fer-se amb la victòria davant un Cantonigros que només va poder marcar un gol.
El Primer Equip de l'entitat groga, per la seva banda, també ha acabat la pretemporada amb victòria. Els d'Albert Danés van superar al Tona B per 1-3.
Els dos equips amateurs del Bosc de Tosca acaben la pretemporada guanyant
El filial derrota 1-3 al Cantonigros i el Primer Equip s'anota el mateix resultat al camp del Tona "B"
ARA A PORTADA
-
El forat negre de les urbanitzacions: els alcaldes exigeixen una «resposta valenta» Bernat Castanyer Colomer
-
«El Foraster» juga en una altra lliga: líder absolut del prime time en un dilluns marcat per la guerra a l'Iran Víctor Rodrigo
-
Arriba la integració tarifària a les comarques gironines: viatjar amb un bitllet a partir de dilluns Redacció
-
Apareix el jove desaparegut al Santuari del Far: ha estat voltant sol més d'una setmana Marc Orts i Cussó
-
Catalunya bat rècord en exportacions agroalimentàries tot i les pèrdudes de la pesta porcina Redacció
Publicat el
05 de setembre de 2010 a
les 21:39
Et pot interessar
-
Societat El Centre de la Propietat Forestal activa les ajudes de 2026 per enfortir la biodiversitat als boscos privats
-
Societat
Evacuen 16 persones d'una casa de colònies a la Vall d'en Bas aïllades per la crescuda del riu
-
Societat
Cau un premi de loteria en un establiment d'Olot
-
Societat
Les claus de la longevitat de Maria Branyas: un estudi científic revela els secrets de la supercentenària
-
Societat
La supercentenària Maria Branyas: un cas d'estudi científic que revela el secret de la longevitat
-
Societat
Olot serà la Ciutat Europea de l’Esport 2026
