L'Ajuntament de la Vall d'en Bas sol·licitarà a l'empresa de transports Teisa que els autobusos que cobreixen el trajecte entre Olot i Vic a través del Túnel de Bracons facin parada al municipi.
Actualment, els veïns de la Vall que vulguin utilitzar aquest servei, o el que fa el trajecte entre Olot i Barcelona a través de la C-37, han de desplaçar-se fins a Olot per agafar l'autocar.
Un dels millors espais per fer aquesta aturada al municipi, seria al costat del polígon la Serra, abans de la rotonda que distribueix el trànsit cap a l'eix, el centre de la població i Les Planes d'Hostoles. Això significaria que el bus no hauria de modificar el seu recorregut.
En Bas vol que el bus Olot-Vic pari al municipi
Ara a portada
-
Societat Hospitals, depuradores o xarxa d’aigua: quin marge té la Garrotxa si es queda sense llum? Pau Masó Ros
-
Societat Crítiques a la taula d’emergències de la Garrotxa durant el tall de llum: «No va respondre ningú» Pau Masó Ros
-
Societat Catalunya recupera la normalitat a la xarxa elèctrica i Rodalies torna parcialment Lluís Girona Boffi
-
-
Publicat el 09 de maig de 2009 a les 22:00