La Carnavalesca i Els Emmaskarats són els grans guanyadors del Carnaval d'Olot 2024 celebrat aquest cap de setmana. La grau rua va fer treure al carrer milers de persones que van poder veure una vintena de comparses i carrosses desfilar pel centre de la capital garrotxina.
La colla La Carnavalesca d'Olot i Castellfollit de la Roca va ser qui es va endur el primer premi en la categoria de carrosses. En segona posició va quedar Mar i Muntanya i va tancar el podi la penya Carnavàlia. En quart lloc s'hi van situar els Macus de les Preses i cinquens la Santjoanenca.
En comparsa, Els Emmaskarats es van emportar el triomf i en segons posició van quedar els Gínjols d'en Bas. Tercers van ser Les Tremendes, quarts la Quarta Paret i en cinquena posició Els Lunatics.
[slideflaix]2219[/slideflaix]
La Carnavalesca i els Emmaskarats, guanyadors del Carnaval d'Olot 2024
Les dues colles van emportar-se el primer premi de carrossa i comparsa respectivament
ARA A PORTADA
-
Les claus de la longevitat de Maria Branyas: un estudi científic revela els secrets de la supercentenària Redacció
-
La supercentenària Maria Branyas: un cas d'estudi científic que revela el secret de la longevitat Redacció
-
L’eix gironí, el Pla de Lleida i les comarques de muntanya lideren el creixement català amb un 4,5% Pep Martí i Vallverdú
-
-
Publicat el 19 de febrer de 2024 a les 10:20
Actualitzat el 19 de febrer de 2024 a les 10:33
Et pot interessar
-
Societat Olot serà la Ciutat Europea de l’Esport 2026
-
Societat Comença el nou curs escolar a Olot
-
Societat Olot reduirà la intensitat de la música, els llums i les atraccions per les Festes del Tura
-
Societat Olot impulsa una campanya per reforçar l’ús social del català
-
Societat Dispositiu especial de seguretat per a les Festes del Tura
-
Societat Olot rebutja la moció de Salvem les Valls que demanava aturar el projecte de la variant