L'associació independentista Greda, presentarà diferents al·legacions al desdoblament de l'A-26. Consideren 'molt greu que en tot el projecte no s’ha justificat la necessitat de desdoblar la carretera'. Creuen que 'les carregues de la xarxa viaria son molt menors que el límit de 15000 vehicles per dia i no justifiquen el seu desdoblament'.
Des del col·lectiu critiquen que l'administració no té en compte l'opinió de la gent respecte el tema carreteres, i afirmen que 'no tenir en compte els recursos necessaris, els sacrificis econòmics, mediambientals, energètics i territorials portarà a hipotecar necessitats futures'.
Conclouen que 'la via actual existent satisfà de forma raonable i suficient les necessitats col·lectives actuals i futures'.
La Greda presentarà al·legacions al desdoblament de l'A-26
Societat
El col·lectiu Greda de la Garrotxa i particularment els nuclis locals de Besalú i de Maià de Montcal, presentaran al·legacions al projecte del desdoblament de la carretera A-26, en el tram Besalú-Figueres.
ARA A PORTADA
-
-
-
Societat Enxampen el conductor d'un patinet que anava begut i drogat i circulava per l'N-260 a Sant Joan les Fonts ACN
-
Política Enquestes del 29-N: quin resultat hi haurà i quines majories seran viables? Roger Tugas Vilardell
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
Publicat el
07 de juliol de 2009 a
les 22:00
Et pot interessar
-
Societat
Condemnat a sis anys i mig de presó l'home que va abusar sexualment de tres menors amb discapacitat a Olot
-
Societat
La Garrotxa vol connectar tota la comarca amb transport públic
-
Societat
La Vall d'en Bas també porta als jutjats la variant d'Olot i les Preses
-
Societat
Olot farà una reforma integral del cementiri després de detectar filtracions
-
Societat
Unió de Pagesos porta la variant d'Olot als jutjats
-
Societat
La Garrotxa «al límit»: el Consell Comarcal demana «frenar» el creixement de població
