L'associació independentista Greda, presentarà diferents al·legacions al desdoblament de l'A-26. Consideren 'molt greu que en tot el projecte no s’ha justificat la necessitat de desdoblar la carretera'. Creuen que 'les carregues de la xarxa viaria son molt menors que el límit de 15000 vehicles per dia i no justifiquen el seu desdoblament'.
Des del col·lectiu critiquen que l'administració no té en compte l'opinió de la gent respecte el tema carreteres, i afirmen que 'no tenir en compte els recursos necessaris, els sacrificis econòmics, mediambientals, energètics i territorials portarà a hipotecar necessitats futures'.
Conclouen que 'la via actual existent satisfà de forma raonable i suficient les necessitats col·lectives actuals i futures'.
La Greda presentarà al·legacions al desdoblament de l'A-26
El col·lectiu Greda de la Garrotxa i particularment els nuclis locals de Besalú i de Maià de Montcal, presentaran al·legacions al projecte del desdoblament de la carretera A-26, en el tram Besalú-Figueres.
ARA A PORTADA
Publicat el 07 de juliol de 2009 a les 22:00
Et pot interessar
-
Societat Figueres i Olot veuran passar La Vuelta per primer cop els dies 27 i 28 d'agost
-
Societat Olot és l'única capital de comarca gironina que redueix els lloguers
-
Societat Té risc viure entre volcans? Un projecte a la Garrotxa ho aclareix
-
Societat Una oficina itinerant dels Mossos recorrerà cinc pobles de la Garrotxa
-
Societat El Meteocat emet un avís per temps violent a quatre comarques durant la tarda de divendres
-
Societat Prop de 120 persones participen en la reunió amb l’alcalde d'Olot als barris a Les Tries i Sant Miquel