L'Ajuntament d'Olot s'ha vist obligat a pagar 16.923 euros a l'antic propietari del bar El Fortí situat dalt del volcà Montsacopa després de rescindir el contracte amb ell. Segons ha pogut saber NacióGarrotxa, la rescissió es va fer efectiva a principis del passat mes de desembre. Després de setmanes de converses, la Junta de Govern Local va acceptar la renúncia per part de la societat Anglada Partners de continuar gestionant les instal·lacions municipals.
Es deu el cas que l'empresa ja havia comunicat feia un mes (a principis de novembre) la seva decisió de renunciar a la concessió de l'espai. En l'escrit, però, condicionava la rescissió a recuperar totalment o parcialment la inversió que havia realitzat des que va agafar el servei el 2017.
Els serveis tècnics de l'Ajuntament van quantificar que la inversió que havia fet l'empresa, sobretot, en material, pujava a 27.019 euros. Aquesta seria la quantitat que se li transferiria a l'empresa.
Però resulta que Anglada Partners tenia un deute de 10.095 euros amb el consistori. Per això, es va decidir compensar el pagament que li havia de fer el consistori amb el deute. D'aquesta manera, l'Ajuntament li ha acabat transferint gairebé 17.000 euros a canvi que el material i la inversió passin a mans del consistori.
A hores d'ara i des de fa mesos, l'espai municipal del Fortí continua tancat. L'Ajuntament està preparant una nova concessió per buscar una nova empresa que el vulgui gestionar. L'espai es va inaugurar fa cinc anys i va suposar una inversió municipal de 200.000 euros.
L'Ajuntament d'Olot va haver de pagar gairebé 17.000 euros per rescindir el contracte del Fortí
L'antic propietari tenia un deute amb el consistori i va comunicar la renúncia el passat novembre
ARA A PORTADA
-
El forat negre de les urbanitzacions: els alcaldes exigeixen una «resposta valenta» Bernat Castanyer Colomer
-
«El Foraster» juga en una altra lliga: líder absolut del prime time en un dilluns marcat per la guerra a l'Iran Víctor Rodrigo
-
Arriba la integració tarifària a les comarques gironines: viatjar amb un bitllet a partir de dilluns Redacció
-
Apareix el jove desaparegut al Santuari del Far: ha estat voltant sol més d'una setmana Marc Orts i Cussó
-
Catalunya bat rècord en exportacions agroalimentàries tot i les pèrdudes de la pesta porcina Redacció
Publicat el
24 de gener de 2024 a
les 18:30
Et pot interessar
-
Societat El Centre de la Propietat Forestal activa les ajudes de 2026 per enfortir la biodiversitat als boscos privats
-
Societat
Evacuen 16 persones d'una casa de colònies a la Vall d'en Bas aïllades per la crescuda del riu
-
Societat
Cau un premi de loteria en un establiment d'Olot
-
Societat
Les claus de la longevitat de Maria Branyas: un estudi científic revela els secrets de la supercentenària
-
Societat
La supercentenària Maria Branyas: un cas d'estudi científic que revela el secret de la longevitat
-
Societat
Olot serà la Ciutat Europea de l’Esport 2026
