Canvis importants a la vista en la mobilitat del barri de Sant Miquel i en una de les principals portes d'entrada a la ciutat d'Olot. Estem parlant de l'avinguda de Girona, una via que utilitzen milers de vehicles diàriament i que connecta directament amb el centre de la capital garrotxina. Doncs bé, l'Ajuntament preveu convertir aquesta avinguda en una via d'un únic sentit.
La idea està prevista que es materialitzi d'aquí a uns anys i serà possible gràcies a l'obertura d'un nou carrer que connectarà el carrer de Sant Miquel amb la zona del supermercat Consum de manera paral·lela al riu Fluvià. Aquest nou tram es faria servir de baixada i l'avinguda Girona de pujada en sentit al centre de la ciutat.
Durant el balanç de mandat, l'alcalde d'Olot va explicar que des de fa temps s'han anat comprant els edificis de vora el riu per poder fer possible l'obertura del nou carrer. Pep Berga assegura que el nou carrer "serà ample" i que "fins i tot, hi cabrà un carril bici".
De fet, l'Ajuntament planteja aquests canvis de circulació amb la idea d'instaurar un carril bici a l'avinguda Girona i la carretera de les Tries. En aquest segon cas, el projecte ja està més encaminat i podria ser realitat en el pròxim any. A l'avinguda de Girona, el carril bici s'haurà d'esperar als canvis de circulació que es preveuen.
L'Ajuntament d'Olot vol que l'avinguda Girona passi a ser d'un únic sentit de circulació
D'aquí a uns anys, s'obriria un nou carrer que connectaria fins al Consum per vora riu i això permetria deixar la via només per als cotxes que entren a la ciutat
ARA A PORTADA

- Pau Masó Ros
- Responsable de NacióGarrotxa
Publicat el 14 de juny de 2022 a les 08:00
Actualitzat el 14 de juny de 2022 a les 16:25
Et pot interessar
-
Societat Una forta pedregada trenca vidres, coberts i teulades a Santa Pau
-
Societat Aquests són els noms més comuns a la Garrotxa
-
Societat Reclamen a Incasòl que adquireixi 23 pisos protegits de Caixabank a Olot
-
Societat Recuperen una quarantena de varietats antigues de blat a la Vall d'en Bas
-
Societat Èxit de participació en el projecte educatiu de Viles Florides d'Olot
-
Societat Els CAPs de la Garrotxa faran una prova per saber l'exposició al tabac dels infants