Els Mossos d'Esquadra investiguen la presència d'unes dones disfressades de Pare Noel, que en els darrers dies del primer trimestre escolar, visitaven els patis de diferents escoles olotines donant caramels a nens i nenes. Segons sembla, les dones, aprofitaven l'oportunitat nadalenca per, repartint caramels als menuts, fer fotografies dels centres i inspeccionar com entrar-hi a robar. De fet, fa uns dies es va registrar un robatori al CEIP Sant Roc.
L'alerta la van donar professors de l'Escola Llar d'Olot, que en veure les «Mare Noels» al pati del centre educatiu van trucar als cossos de seguretat. Un cop van arribar a l'escola, ja no hi eren. En adonar-se'n de que els havien vist professors, van pujar en un cotxe de color negre i van marxar.
Les «Mare Noels» inspeccionen el terreny abans d'actuar-hi
Els Mossos investiguen la presència d'unes dones disfressades d'aquest típic personatge nadalenc, que han entrat en diferents escoles d'Olot, presumiblement, agafant vistes per després robar-hi.
Ara a portada
Publicat el 25 de desembre de 2009 a les 12:23
Et pot interessar
-
Societat Lluís Ramió serà el nou gerent de l’Hospital d’Olot
-
Societat Olot aplicarà la tarifació social a les escoles bressol aquest 2025
-
Societat Olot repinta tots els passos de vianants de la ciutat
-
Societat Els Mossos tornen a patrullar a peu als pobles de la Garrotxa: «Ha de servir per crear un vincle»