Més d'una desena de trampes per animals han aparegut aquest dimecres a Olot. Concretament, han estat localitzades al barri de les Tries, a la zona est del polígon de les Mates, sota l'antic pont de les Tries, a prop de la rotonda que connecta amb la carretera que puja fins a Begudà. Es tracta d'un espai on es passegen gossos i està a la vora del riu Fluvià. L'avís l'ha donat l'entitat de voluntaris Som la seva veu.
Es tracta de trampes dissenyades de manera artesanal que busquen que l'animal piqui a través del menjar. S'han trobat més d'una desena de papers de plata amb peces de carn arrebossades i escuradents embolicats amb cotó. Per sobre també hi havia alguna mena de producte granulat que l'entitat sospita que es tractaria d'algun tipus de verí. Totes les trampes estaven col·locades arran de terra i es desconeix si anaven dirigides a gats, gossos o fauna salvatge.
El cas s'ha posat en coneixement de la Policia Municipal i s'han agafat mostres que s'analitzaran. De moment, es desconeix qui podria haver estat l'autor. L'entitat ha demanat a la ciutadania que si troba algun fet sospitós més que els ho faci saber. L'associació també ha alertat que "darrerament estem rebent avisos esgarrifants", ja que aquest últim episodi s'afegeix al que fa pocs mesos també va donar a conèixer l'entitat sobre maltractaments de gats a la ciutat.
Localitzen més d'una desena de trampes per a animals al barri de les Tries d'Olot
Ho ha denunciat l'associació Som la seva veu i el cas es troba en mans de la Policia Municipal
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de març de 2024 a les 19:21
Actualitzat el 27 de març de 2024 a les 19:34
Et pot interessar
-
Societat La Ruta de les Tapes d’Olot 2025 comptarà amb vint establiments
-
Societat Crítiques a la taula d’emergències de la Garrotxa durant el tall de llum: «No va respondre ningú»
-
Societat Sis mercats i desenes d’activitats: així serà la Fira de l’1 de Maig 2025 d’Olot
-
Societat Lluís Ramió serà el nou gerent de l’Hospital d’Olot