Toni Fité, un dels fundadors del Club Ciclista Bas, ha mort als 71 anys, segons informa el Diari de Girona. Va ser un dels impulsors de la popular cursa ciclista Terra de Remences, que el passat cap de setmana va celebrar la seva 25a edició.
Fité havia format part de la junta directiva del Club Ciclista Bas durant quatre dècades. Va participar en moltes proves ciclistes, com la Quebrantahuesos o la Tres Nacions, i va rebre algunes distincions com la medalla de l’Esport, el 2018.
Fité ha mort per causes naturals de manera sobtada, segons ha informat la família. Aquest dimecres, a partir de les 10, es podrà visitar la seva capella ardent al tanatori, i el dijous a les 12 del migdia a l’església de Sant Esteve d’Olot es farà el seu enterrament.
Mor Toni Fité, un dels fundadors del Club Ciclista Bas
Tenia 71 anys i ha mort de manera sobtada però natural
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de maig de 2022 a les 13:53
Actualitzat el 17 de maig de 2022 a les 13:57
Et pot interessar
-
Societat Reclamen a Incasòl que adquireixi 23 pisos protegits de Caixabank a Olot
-
Societat Recuperen una quarantena de varietats antigues de blat a la Vall d'en Bas
-
Societat Èxit de participació en el projecte educatiu de Viles Florides d'Olot
-
Societat Els CAPs de la Garrotxa faran una prova per saber l'exposició al tabac dels infants
-
Societat Lluís Ramió serà el nou gerent de la Fundació Hospital d'Olot i Comarcal de la Garrotxa
-
Societat Tot a punt per al Festival de Senderisme de la Garrotxa