Una jove de 27 anys ha mort ofegada en un gorg de Riudaura (la Garrotxa). La direcció general de protecció Civil ha rebut un avís poc després de la una d'aquest migdia del rescat d'una dona que ha mort mentre es banyava en un gorg de la localitat. La víctima, Tamara M. R. de 27 anys, veïna d'Olot i de nacionalitat espanyola, havia anat sola a banyar-se al gorg Surita, situat als afores de Riudaura, i han estat uns banyistes que es trobaven a la zona els que han avisat al telèfon d'emergències 112 informant que hi havia un cos surant a l'aigua.
Dues ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) s'han desplaçat al lloc i els serveis sanitaris han intentat reanimar la jove sense èxit. Al lloc també s'hi han desplaçat quatre patrulles dels Mossos d'Esquadra, que s'han fet càrrec de l'aixecament del cos.
A l'hora de banyar-se en rius i rieres, Protecció Civil recomana no tirar-se de cap a l'aigua si no se sap la profunditat que hi ha en un indret o si hi ha roques a la zona, intentar sempre anar acompanyat, i comprovar que a la zona hi hagi cobertura de telèfon per si cal avisar al 112 i si una persona va sola a banyar-se, avisar prèviament als familiars o amics del lloc on anirà.
ARA A PORTADA
-
-
-
Societat Enxampen el conductor d'un patinet que anava begut i drogat i circulava per l'N-260 a Sant Joan les Fonts ACN
-
Política Enquestes del 29-N: quin resultat hi haurà i quines majories seran viables? Roger Tugas Vilardell
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
Publicat el
09 de juliol de 2012 a
les 17:51
Et pot interessar
-
Societat
Condemnat a sis anys i mig de presó l'home que va abusar sexualment de tres menors amb discapacitat a Olot
-
Societat
La Garrotxa vol connectar tota la comarca amb transport públic
-
Societat
La Vall d'en Bas també porta als jutjats la variant d'Olot i les Preses
-
Societat
Olot farà una reforma integral del cementiri després de detectar filtracions
-
Societat
Unió de Pagesos porta la variant d'Olot als jutjats
-
Societat
La Garrotxa «al límit»: el Consell Comarcal demana «frenar» el creixement de població
