L'Escola Municipal de Belles Arts (EMBA) de Sant Joan les Fonts estrena el curs 2020-21 amb nova oferta formativa per a la tardor. Clàssics com la ceràmica per adults o el dibuix per a mainada se sumen a altres propostes com Lettering o el Teatre d’imaginació. A banda, hi haurà il·lustració amb tècnica i aquarel·la, costura creativa, patronatge creatiu, taller de vitralls tiffany o cistelleria creativa i restauració i customització de mobles.
Les matriculacions han quedat obertes aquest 1 de setembre fins a esgotar les places disponibles. Es pot trobar més informació detallada a la pàgina web del centre.
L'Escola Municipal de Belles Arts de Sant Joan farà el proper 4 de setembre jornada de portes obertes entre les 6 i les 8 del vespre i durant aquest dia les matriculacions tindran un 10% de descompte.
Nova oferta formativa a l’Escola Municipal de Belles Arts de Sant Joan les Fonts
Les matriculacions han quedat obertes aquest 1 de setembre fins a esgotar les places disponibles
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de setembre de 2020 a les 20:26
Actualitzat el 02 de setembre de 2020 a les 20:38
Et pot interessar
-
Societat Figueres i Olot veuran passar La Vuelta per primer cop els dies 27 i 28 d'agost
-
Societat Olot és l'única capital de comarca gironina que redueix els lloguers
-
Societat Té risc viure entre volcans? Un projecte a la Garrotxa ho aclareix
-
Societat Una oficina itinerant dels Mossos recorrerà cinc pobles de la Garrotxa
-
Societat El Meteocat emet un avís per temps violent a quatre comarques durant la tarda de divendres
-
Societat Prop de 120 persones participen en la reunió amb l’alcalde d'Olot als barris a Les Tries i Sant Miquel