És la tònica que es va imposant aquest agost. Especialment al nord del país, predominen els matins de sol seguits de tardes amb temporals. Aquest dimecres, la previsió del Servei Meteorològic de Catalunya és que això torni a passar.
En l'avís del Meteocat, aquesta tarda hi ha cinc comarques en alerta per tempestes: Osona, la Selva, la Garrotxa, el Ripollès i el Berguedà. S'espera que en aquests punts s'hi produeixen precipitacions superiors als vint litres per metre quadrat en només mitja hora, acompanyades localment de pedra i ratxes fortes de vent.
Aquest no és l'únic avís emès pel Meteocat, que ja ha advertit de noves tempestes previstes per al divendres. Al matí cauran a la costa de Barcelona i Girona, mentre a la tarda s'escamparan per bona part del territori.
[plantillavirals]
Nova tarda de tempestes: la Garrotxa, en alerta per xàfecs
La pluja intensa anirà acompanyada localment de fortes ratxes de vent i calamarsa
ARA A PORTADA
Publicat el 10 d’agost de 2022 a les 15:51
Et pot interessar
-
Societat Olot, protagonista del cupó de l'ONCE
-
Societat La Ruta de les Tapes d’Olot 2025 comptarà amb vint establiments
-
Societat Els Mossos prometen «tolerància zero i resposta contundent» contra les ocupacions a la Garrotxa
-
Societat Hospitals, depuradores o xarxa d’aigua: quin marge té la Garrotxa si es queda sense llum?
-
Societat Crítiques a la taula d’emergències de la Garrotxa durant el tall de llum: «No va respondre ningú»
-
Societat Sis mercats i desenes d’activitats: així serà la Fira de l’1 de Maig 2025 d’Olot