L’economista i docent Pilar Curós ha estat guardonada amb el premi Garrotxí de l’Any 2016. Curós és la dotzena persona que rep aquesta distinció per part del Centre d’Iniciatives Turístiques d’Olot. El jurat l’ha premiat per aconseguir el títol de Membre d’Honor del Consell Europeu de Doctores i Doctors Honoris Causa durant l’any 2016. L’escola de negocis ESERP també li va atorgar la Medalla al Mèrit.
Des de fa molts anys, Pilar Curós, exerceix una important tasca en l’àmbit universitari com a investigadora i docent en el camp de la comptabilitat pública i privada de les organitzacions, les TIC o la conciliació de la vida personal, laboral i familiar.
Curós agafa el relleu d’Anna Roca, Garrotxina de l’Any 2015, i es converteix en la tercera dona consecutiva que s’emporta el guardó (el 2014 l’enginyera Elisabet Canalias va ser la guanyadora). L’economista presenca s’ha imposat per davant d’Adrià Homs i Carla Simón, els altres dos finalistes que havien tret més vots durant la fase de la votació popular.
Pilar Curós s’emporta el premi Garrotxí de l’Any 2016
L’economista i docent nascuda a les Preses s’ha sobreposat a l’aventurer Adrià Homs i la directora de cinema Carla Simón
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de juny de 2017 a les 22:40
Et pot interessar
-
Societat Piscines municipals de la Garrotxa: preus i horaris de 2025
-
Societat Augmenta la participació en les activitats educatives d’Olot i la Garrotxa
-
Societat Totes les activitats d'aquest estiu per a infants i joves a Olot
-
Societat La campanya de Garrotxa Sense Fum alerta sobre els nivells d'exposició infantil al tabac
-
Societat Figueres i Olot veuran passar La Vuelta per primer cop els dies 27 i 28 d'agost
-
Societat Olot és l'única capital de comarca gironina que redueix els lloguers